کد خبر : 128437
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 12:50
-

شکست عجیب شاهین کرمانشاه/ پیروزی نزدیک سفیرگفتمان / قزوینی ها مغلوب سربازان تهرانی شدند / سه امتیاز شیرین در جیب شیرازی ها

شکست عجیب شاهین کرمانشاه/ پیروزی نزدیک سفیرگفتمان / قزوینی ها مغلوب سربازان تهرانی شدند / سه امتیاز شیرین در جیب شیرازی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته چهاردهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: شاهد رامک شیراز ۴ – ایرالکو اراک ۳ گلزنان: محمد زارعی ۳ – علی پیلتن (شیراز) عرفان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته چهاردهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
شاهد رامک شیراز ۴ – ایرالکو اراک ۳

گلزنان:
محمد زارعی ۳ – علی پیلتن (شیراز)
عرفان ناطقی – افشین ابوالحسنی – حسین جافری(اراک)

اراکی ها که هفته پیش در خانه متحمل شکست شده بودند، برای جبران این ناکامی به شیراز سفر کردند. شیرازی ها نیز که از وضعیت خوبی در نیم فصل دوم برخوردار نبودند و منطقه سقوط را لمس کرده بودند، شدیدا به دنبال کسب یک پیروزی خانگی در این دیدار بودند. تماشاگران رقابت زیبا و نزدیکی را از هر دو تیم شاهد بودند، اما در نهایت این شیرازی ها بودند که موفق شدند برنده این دیدار لقب بگیرند. رامکی ها با کسب این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد دوازده رسانده و در رده هفتم باقی ماندند. ایرالکو اراک نیز با سیزده امتیاز در رده پنجم قرار دارد. اراکی ها باید زودتر فکری به حال اوضاع تیم خود کنند. فاصله امتیازات در این گروه بسیار نزدیک است و احتمال سقوط برای این تیم نیز وجود دارد. باید دید واکنش و تدابیر کادر فنی تیم ایرالکو برای ادامه راه و فرار از سقوط چه خواهد بود!

سفیر گفتمان تهران ۳ – شهرداری قزوین ۱

گلزنان:
مجتبی امیرخانی ۲ – حسن احمدی (تهران)

تیم سفیر گفتمان صدرنشین برای حفظ جایگاه خود و قطعی کردن صعودش به مرحله بعدی این رقابت ها، از شهرداری قزوین پذیرایی می کرد. بازیکنان شهرداری قزوین که با شکست بازی قبلی خود برابر مقاومت تهران، عملا روحیه خود را از دست داده بودند، در این دیدار نیز نمایش ضعیفی از خود نشان دادند. این دیدار نهایتا با برتری سه گله تهرانی ها به پایان رسید تا آن ها تقریبا صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده باشند. یاران باغبان صالحی در قزوین نیز در همان رده چهارم جدول باقی ماندند.
مقاومت تهران ۴ – مقاومت اقلید ۳

گلزنان:
پویا صادقی ۲ – محمد ماهرو بختیاری – مهدی یوسفی (تهران)

دربی مقاومتی ها در تهران برگزار شد. سربازان دو تیم برای پیروزی در این دیدار انگیزه بالایی داشتند. تهرانی ها برای صعود به پلی آف و حفظ جایگاه خود در رده دوم جدول؛ و اقلیدی ها نیز برای فرار از منطقه سقوط و بقاء در لیگ یک. این بازی زیبا و تماشاگر پسند در نهایت با برتری شاگردان خدادادی در مقاومت تهران به پایان رسید. تهرانی ها با کسب بیست و چهار امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند. مقاومت اقلید نیز با دوازده امتیاز در رده ششم این گروه قرار دارد.
شاهین کرمانشاه ۲ – رعدپدافند اصفهان ۳

گلزنان:
وحید ندری – رامین باباجانی (کرمانشاه)
مجتبی قطبی ۲ – امیر جعفری (اصفهان)

شاهین کرمانشاه که در رده سوم جدول قرار داشت و برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها شانس داشت، در خانه از تیم انتهای جدولی رعد اصفهان پذیرایی می کرد. شاهینی ها که در خانه عملکرد خوبی داشتند، شاید در این دیدار سربازان اصفهانی را دست کم گرفتند و اسیر‌غرور کاذب برابر این تیم شدند. اصفهانی ها با ارائه یک نمایش خوب در این دیدار موفق شدند شاگردان همتیان در کرمانشاه را شکست دهند و امید های خود را برای بقاء در لیگ یک زنده کنند. شاهین کرمانشاه برای صعود به پلی آف کار دشواری را در پیش دارد و هفته آینده باید به دیدار صدرنشین این گروه برود و صعود خود را به شانس و اقبال و تقدیر گره بزند. آن ها هم اکنون با بیست امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارند. اصفهانی ها نیز با ده امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.