کد خبر : 128404
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 9:11
-

طیبی :آرزوی قهرمانی در اروپا را داریم/ غیرت بعد از اینترمووی استار پرافتخارترین تیم اروپا محسوب می شود

طیبی :آرزوی قهرمانی در اروپا را داریم/ غیرت بعد از اینترمووی استار پرافتخارترین تیم اروپا محسوب می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوش فوتسال ایران که در تیم غیرت قزاقستان بازی می‌کند، گفت: آرزویم این است که فینال جام باشگاه‌های اروپا را تجربه کنم. به گزارش خبرنگار مهر، حسین طیبی درباره شرایطش در تیم غیرت قزاقستان گفت: چهار، پنج هفته از لیگ قزاقستان گذشته است و خوشبختانه شرایط خوبی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوش فوتسال ایران که در تیم غیرت قزاقستان بازی می‌کند، گفت: آرزویم این است که فینال جام باشگاه‌های اروپا را تجربه کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طیبی درباره شرایطش در تیم غیرت قزاقستان گفت: چهار، پنج هفته از لیگ قزاقستان گذشته است و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تیم ما یکی از مدعیان قهرمانی در جام باشگاه های اروپا هم هست. به جمع ۴ تیم برتر راه یافته ایم و فکر می کنم چهار ماه دیگر باید در این مرحله در اروپا بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی در تیم غیرت می ماند؟ تصریح کرد: غیرت یکی از تیم های تاپ دنیا است و بعد از اینترمووی استار پرافتخارترین تیم اروپا محسوب می شود. سابقه عنوان سومی اروپا را با غیرت دارم. آرزویم این است که فینال اروپا و قهرمانی را هم با غیرت تجربه کنم. پیشنهاداتی دارم ولی آنها را آخر فصل بررسی می کنم و انتخابی خواهم داشت که به فوتسالم کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.