کد خبر : 128601
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 12:35
-

جاودانگی ستاره پرتغالی؛ ریکاردینیو همچنان دست نیافتنی

جاودانگی ستاره پرتغالی؛ ریکاردینیو همچنان دست نیافتنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ریکاردینیو سلطه خود بر فوتبال سالنی دنیا را بیش از پیش افزایش داد. این ستاره پرتغالی برای پنجمین بار متوالی و در مجموع برای ششمین بار در دوران بازیگری‌اش توسط پایگاه تخصصی فوتسال «فوتسال پلنت» به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد. بازیکن تیم مویستار اینتر اسپانیا در سالی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ریکاردینیو سلطه خود بر فوتبال سالنی دنیا را بیش از پیش افزایش داد. این ستاره پرتغالی برای پنجمین بار متوالی و در مجموع برای ششمین بار در دوران بازیگری‌اش توسط پایگاه تخصصی فوتسال «فوتسال پلنت» به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

بازیکن تیم مویستار اینتر اسپانیا در سالی که گذشت بار دیگر جزو چهره‌های برجسته و تأثیرگذار فوتبال جهان بود. نه تنها ریکاردینیو بلکه دیگر اعضای باشگاهش هم در مراسم معرفی بهترین‌های فوتسال جهان جوایزی بردند.

تیم مویستار اینتر به عنوان بهترین تیم باشگاهی فوتسال جهان و سرمربی این تیم خسوس ولاسکو هم به عنوان بهترین سرمربی معرفی شد.

ریکاردینیوی ۳۳ ساله در ششمین فصل حضور در تیم مویستاراینتر ۱۷۹ گل در ۲۳۴ بازی به ثمر رساند. او با این تیم دو قهرمانی در اروپا، پنج قهرمانی در لیگ، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا کسب کرد. همچنین او در سال ۲۰۱۸ اولین قهرمانی‌اش در جام ملت‌های اروپا را با تیم ملی پرتغال کسب کرد.
در سال ۲۰۱۸ وی علاوه بر قهرمانی با پرتغال به تیم باشگاه خود نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی قاره سبز، کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن نیز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.