کد خبر : 128579
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 11:25
-

شمس به ایرانی ها چه نمره ای داد؟

شمس به ایرانی ها چه نمره ای داد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت «فوتسال پلنت» در پایان هر سال میلادی، بهترین های فوتسال جهان را از طریق کارشناسان و روزنامه نگاران سراسر دنیا به رای می گذارد. آرای نهایی امروز اعلام شد ولی هیچکدام از گزینه های ایرانی نتوانستند عناوین اول تا سوم را کسب کنند. در میان رای دهندگان از ایران،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت «فوتسال پلنت» در پایان هر سال میلادی، بهترین های فوتسال جهان را از طریق کارشناسان و روزنامه نگاران سراسر دنیا به رای می گذارد. آرای نهایی امروز اعلام شد ولی هیچکدام از گزینه های ایرانی نتوانستند عناوین اول تا سوم را کسب کنند. در میان رای دهندگان از ایران، حسین شمس مدرس بین المللی و سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال هم حضور دارند. آرای شمس در بخش ملی کاملا ضد گزینه های ایرانی است.

حسین شمس به گلاره ناظمی (داور)، توحید لطفی (بازیکن جوان)، علیرضا صمیمی (دروازه بان) حسین طیبی (بازیکن)، مس سونگون (باشگاه)، حمید بی غم (مربی باشگاهی) و علیرضا صمیمی (دروازه بان) بالاترین نمره یعنی ۵ داده است ولی در مواجهه با تیم های ملی، از کمترین نمره استفاده کرده است.

شمس در بخش بهترین مربی ملی به دو مربی برزیلی نمرات ۵ و ۴ (بالاترین نمره) و به شهرزاد مظفر و سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربیان تیم بانوان و مردان ایران به ترتیب نمره ۲ و یک داده است.

این مدرس بین المللی فوتسال همچنین در بخش بهترین تیم ملی به ترتیب پرتغال، برزیل، تیم زیر ۲۰ سال برزیل، تیم ملی ایران و تیم زنان ایران را انتخاب کرده است. (کمترین نمره به ایران)

فاطمه اعتدادی بازیکن تیم ملی ایران هم در این بخش کمترین نمره را از حسین شمس گرفته است. (نمره یک) رای شمس برای بهترین بازیکن زنان جهان، دو بازیکن برزیلی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

بعد این آقا میاد از عشق به وطن و تیم ملى ایران و ایرانى صحبت میکنه؟!!! دقیقا معلومه از روى حسادت به بعضى ها نمره نداده خیلى خجالت آور هست هم وطن خودت رو به دیگران ترجیح بدهى!

نیروگاه دوشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

آقای حسین شمس چرا به ایرانی ها حسادت می کنی و نمره نمیدهید؟؟!!!حسادت شما را نابود کرده بخدا