کد خبر : 128597
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 12:17
دسته‌بندی نشده
-

لک :هر تیمی مقابل گیتی‌پسند انگیزه‌های شخصی و تیمی زیادی را در سر می‌پروراند

لک :هر تیمی مقابل گیتی‌پسند انگیزه‌های شخصی و تیمی زیادی را در سر می‌پروراند
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: عالیقدر همراه تیم به شیراز آمده و امیدواریم بتواند تیم را در بازی مقابل ارژن همراهی کند اما همه چیز بعد از تمرین امروز در شیراز مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: عالیقدر همراه تیم به شیراز آمده و امیدواریم بتواند تیم را در بازی مقابل ارژن همراهی کند اما همه چیز بعد از تمرین امروز در شیراز مشخص می‌شود.

رضا لک در خصوص شرایط تیمش برای مصاف با لبنیات ارژن فارس، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات مثبت هفته‌های اخیر، شرایط عمومی تیم خوب است؛ بعد از بازی با مس سونگون دو جلسه تمرین داشتیم و امیدواریم بتوانیم از سد تیم لبنیات ارژن هم عبور کنیم.

وی ادامه داد: مهدی جاوید را بخاطر اخراج در بازی قبلی مقابل ارژن، در اختیار نداریم ضمن اینکه حضور عالیقدر نیاز به بررسی بیشتر دارد.

لک در رابطه با مصدومیت مهران عالیقدر و حضور وی برای بازی مقابل ارژن، گفت: عالیقدر روز گذشته تمرین سبکی همراه با تیم داشت؛ او همراه تیم به شیراز آمده و امیدواریم بتواند تیم را در بازی مقابل ارژن همراهی کند اما همه چیز بعد از تمرین امروز در شیراز مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه تیم ارژن بازی هفته قبل خارج از خانه خود را با برد پشت‌سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: فارغ از مسائل مالی، ارژن تیم خوب و بزرگی است و نتایج خوبی نسبت به سال گذشته کسب کرده؛ به‌خصوص در زمین خودش خوب بازی می‌کند؛ هر تیمی که مقابل گیتی‌پسند بازی می‌کند انگیزه‌های شخصی و تیمی زیادی را در سر می‌پروراند.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم بازی سختی پیش‌رو داریم و نیاز داریم از همه فرصت‌هایی که به‌دست می‌آوریم و فضاهایی که آنالیز کرده‌ایم استفاده کنیم تا روند خوبی که داریم را ادامه دهیم و بتوانیم برنده بازی شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۹:۱۶

ااااا پس این بازى که جاوید نیست کى سرمربى تیمه؟ اخه همه کاره رضا لک که جاویده