کد خبر : 128772
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 22:13
-

سیلی بازیکن سکونشین ارژن به صورت ملی پوش فوتسال/ تشویق گیتی پسندی ها بعد از درگیری+ ویدئو

سیلی بازیکن سکونشین ارژن به صورت ملی پوش فوتسال/ تشویق گیتی پسندی ها بعد از درگیری+ ویدئو
دیدار گیتی پسند و ارژن که از حساسیت های بالایی برخوردار بود، با استقبال بالای هواداران شیرازی مواجه شد؛ به شکلی که می توان آن را پرتماشاگرترین بازی فصل ارژن دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن ابوالفتحی شیراز آغاز شد و اصفهانی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی خارج از خانه برسند.

این دیدار که از حساسیت های بالایی برخوردار بود، با استقبال بالای هواداران شیرازی مواجه شد؛ به شکلی که می توان آن را پرتماشاگرترین بازی فصل ارژن دانست.

شاگردان کمالی در نیمه اول با دفاع خوبشان باعث شدند این نیمه با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یابد.

اما ارژنی ها در نیمه دوم روی دو اشتباه گل خوردند و از طرفی هم سپهر محمدی درون دروازه گیتی پسند خوش درخشید و بارها مانع از باز شدن دروازه اش شد.

ارژن شیراز در این بازی از مجتبی بذرافشان گلر دوم خود استفاده می کرد.

محمد کشاورز کاپیتان باتجربه تیم گیتی پسند همچون بازی هفته قبل مقابل مس سونگون، در این بازی هم به میدان نرفت و با صلاحدید رضا لک، ۴۰ دقیقه روی نیمکت نشست!
در پایان بازی سعید احمد عباسی چندبار توپ را به سمت تماشاگران شوت کرد تا به این ترتیب جرقه درگیری و تنش در بازی زده شود. این حرکت عباسی از سوی هواداران ارژن نیز بی پاسخ نماند و آن ها شروع به فحاشی علیه بازیکن گیتی پسند کردند.

براساس ادعای یکی از عوامل تیم گیتی پسند در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال، بعد از اتمام بازی، مرتضی کشاورز(بازیکن مصدوم ارژن) از بین تماشاگران وارد زمین شد و به صورت محمد شجری(بازیکن گیتی پسند) سیلی زد.

این عضو باشگاه گیتی پسند همچنین افزود: همه آماده دست دادن با داور بودند اما او وارد زمین شد و این حرکت را کرد تا درگیری ایجاد شد. دروازه بان آن ها نیز با بطری آب به سر پاسبانی(سرپرست گیتی پسند) ضربه می زد. تمام تصاویر مربوط به این درگیری ها را داریم و به زودی به کمیته فوتسال ارسال می کنیم.
به گزارش fut5al، محمد کشاورز و مهران عالیقدر که در این درگیری ها با میانجیگری موجب آرام شدن جو و از بین رفتن تنش شده بودند، از سوی هواداران شیرازی مورد تشویق قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابی چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰:۴۴

کدم سیلی ،یارو زده دست بازیکن و شکسته تو زمین ما همه ی فحاشی های بازیکن های گیتی رو دیدیم ،چرا فیلم سیلی رو نمیزارید شما که میگید،اشغالترین ادم های فوتسال رو دارن اصفهانی ها

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

دوست عزیز گیتی پسند اصلا ربطی به مردم اصفهان مداره.اونها یه تیم کاملا غریبه هستن

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

گداشتند برو ببین😂

id,lk چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

خاک بر سر شما که فیلم فحش دادن رو نشر میکنید احمق ها صداشو قطع کنید

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

ایشالا بیاین پلی آف بیاین اصفهان که دیگه به خودت جرات ندی به مردم و تیم اصفهان توهین کنی

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

اصفهان عروسیه شیراز بووووووق