کد خبر : 128675
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 13:49
-

ناظم‌الشریعه: حضور ۱۱ ایرانی در جمع برترین‌ها مهم‌ترین دستاورد فوتسال در سال ۲۰۱۸ است/ تیم ملی از همه ما مهمتر است

ناظم‌الشریعه: حضور ۱۱ ایرانی در جمع برترین‌ها مهم‌ترین دستاورد فوتسال در سال ۲۰۱۸ است/ تیم ملی از همه ما مهمتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه سایت فوتسال پلنت برترین‌های فوتسال جهان را انتخاب کرد، ولی هیچ‌کدام از ایرانی‌ها عنوان‌های اول تا سوم را کسب نکردند، اظهارداشت: اگر هم کسی اول تا سوم می‌شد چیزی نمی‌دادند.  مهم این است که ما ۱۱ نماینده در جمع برترین‌ها داشتیم و این مهم‌ترین دستاورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه سایت فوتسال پلنت برترین‌های فوتسال جهان را انتخاب کرد، ولی هیچ‌کدام از ایرانی‌ها عنوان‌های اول تا سوم را کسب نکردند، اظهارداشت: اگر هم کسی اول تا سوم می‌شد چیزی نمی‌دادند.  مهم این است که ما ۱۱ نماینده در جمع برترین‌ها داشتیم و این مهم‌ترین دستاورد سال ۲۰۱۸ برای فوتسال ایران است.

وی افزود: از همه چیز مهم‌تر در این رای گیری تیم ملی است که موفق شد بالاتر از روسیه در رتبه چهارم قرار بگیرد. اگر من و دیگران در جمع برترین‌ها هستیم به دلیل وجود همین تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: برای اعزام به تورنمت صربستان که از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود ما از ۲۲ دی اردوی خود را آغاز می‌کنیم. ۳ اردوی ۲ روزه هم داریم، چون فشار لیگ برتر ما زیاد است نمی‌خواهیم فشار بیشتری به بازیکنان وارد کنیم.

ناظم‌الشریعه در مورد اینکه آیا در این تورنمت لژیونر‌ها هم حضور دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: اکثر لژیونر‌ها در چین هستند و چون لیگ چین تعطیل است مشکلی وجود ندارد، با بقیه هم با باشگاه‌های‌شان نامه‌نگاری کردیم تا بازیکنان را در اختیارمان بگذارند. البته به دلیل اینکه این تورنمنت در فیفادی است طبق قانون احتمالا لژیونر‌ها را در اردو خواهیم داشت، ولی در مجموع سعی می‌کنیم با باشگاه‌های آنها تعامل داشته باشیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.