کد خبر : 128668
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 10:38
-

پرهیزگار:به فوتسالی‌ها بابت انتقادها حق می‌دهم/ ترابیان رفته اما کفاشیان هست!

پرهیزگار:به فوتسالی‌ها بابت انتقادها حق می‌دهم/ ترابیان رفته اما کفاشیان هست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزگار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که با وجود انتخاب او به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، همچنان علی کفاشیان در دفتر ریاست حاضر می‌شود، توضیح داد: بنده از روزی که آمدم، کارهای تیم ملی و کمیته فوتسال را انجام می‌دهم؛ آقای کفاشیان هم هست و کارهای سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزگار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که با وجود انتخاب او به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، همچنان علی کفاشیان در دفتر ریاست حاضر می‌شود، توضیح داد: بنده از روزی که آمدم، کارهای تیم ملی و کمیته فوتسال را انجام می‌دهم؛ آقای کفاشیان هم هست و کارهای سازمان لیگ را انجام می‌دهد. او تمایل چندانی ندارد که در کمیته فوتسال کاری کند و تنها به امور سازمان لیگ رسیدگی می‌کند.

او هم‌چنین درباره استعفای عباس ترابیان نیز گفت: درحال رایزنی هستم تا کمیته فنی را بعد از رفتن آقای ترابیان دوباره راه‌اندازی کنیم. آقای ترابیان از هفته پیش تشریف برده و حضور فیزیکی در کمیته فوتسال ندارد. ما برای ریاست کمیته فنی و اعضای آن، چند گزینه داریم و بعد از مشورت با رییس فدراسیون فوتبال، اسامی نهایی را ظرف یک هفته آینده اعلام می‌کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال هم‌چنین درباره هجمه انتقادات اهالی فوتسال به انتخاب شدن او، اظهار کرد: نظر همه دوستان محترم است و خودم به آن‌ها حق می‌دهم. معتقدم این انتقادها طبیعی است اما اگر بخواهیم در کمیته فوتسال موفق شویم دلیلی ندارد فوتسالی باشیم. بحث، مدیریتی است. در برنامه‌ام است که برای بهتر شدن وضعیت، از خانواده فوتسال کمک بگیرم. هر دوستی که نیت کمک داشته باشد، از او استفاده خواهیم کرد.

براساس اساسنامه سازمان لیگ فوتسال، رییس کمیته فوتسال، ریاست این سازمان را به عهده می گیرد. پرهیزگار در واکنش به این موضوع و در پاسخ به این پرسش که چرا او ریاست سازمان لیگ را نپذیرفته است، عنوان کرد: سازمان لیگ، یک بخش خصوصی است که به عنوان موسسه ثبت شده است. اساسنامه فعلی می‌گوید، این یک سازمان مستقل است و هیچ ارتباطی با کمیته فوتسال ندارد. بنابراین لزومی ندارد که رییس سازمان لیگ، رییس کمیته فوتسال باشد.

او در پایان درباره آخرین برنامه‌های تیم ملی فوتسال به ایسنا گفت: اردوی تیم ملی زیر بیست سال شروع شده و پیگیر تورنمنت چهارجانبه چین هستیم تا تیم ملی جوانان در آن شرکت کند. ما باید مسیر و مذاکرات قبلی را ادامه دهیم. پیگیر هستیم تا برزیل در فروردین ۱۳۹۸ به ایران بیاید و به دنبال هماهنگی بازی‌های دوستانه خوب هستیم. هم‌چنین با خانم صوفی‌زاده تلاش داریم کادرفنی تیم ملی فوتسال دختران را مشخص کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

حضور استاد شمس در فوتسال از خواست اصلی مردم و دوست داران فوتسال هست .لطفا این کار را انجام بدید

نام سه شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

لطفا از حضور مجدد دلالان و واسطه ها درفوتسال جدا خوددارى کنید چون دوباره فساد سیستماتیک وارد فوتسال ایران خواهد شد و فوتسال را نابود خواهد کرد این خواسته تمام فوتسال دوستان وطرفداران فوتسال هست

ناشناس پنجشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

قطعآ حضور بزرگانی همچون استاد شمس و درودگر مایه بالا رفتن سطح کیفی و کمی در ایران خواهد بود

نام جمعه , ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

حسین شمس اگر مربى خوبى بود یک تیم لیگ برترى تیم رو میداد دستش ایشون هر تیمى رفته ۶ ماه هم دوام نیاورده نمونه آن گیتى پسند سال گذشته!!!