کد خبر : 128834
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 13:34
-

تقی پور:اطمینان داشته باشید که ما قهرمانی را تکرار می‌کنیم

تقی پور:اطمینان داشته باشید که ما قهرمانی را تکرار می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم مس سونگون گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم دیدار با مقاومت قرچک نشان دادند هر زمان که بخواهند می‌توانند به گل برسند و ۳ امتیاز را کسب کنند. اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی ۵-۳ تیمش مقابل مقاومت قرچک اظهار داشت: ما امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم مس سونگون گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم دیدار با مقاومت قرچک نشان دادند هر زمان که بخواهند می‌توانند به گل برسند و ۳ امتیاز را کسب کنند.

اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی ۵-۳ تیمش مقابل مقاومت قرچک اظهار داشت: ما امروز بازی را خوب شروع نکردیم و بازیکنانمان بی‌انگیزه بودند اما در ادامه توانستیم شرایط را تغییر دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌ایم و حضورمان در رده دوم جدول قطعی شده، ممکن است بازیکنان انگیزه لازم را نداشته باشند اما هواداران به سالن می‌آیند تا شاهد یک بازی خوب باشند. همین موضوع را بین دونیمه به بازیکنان گوشزد کردیم و خوشحال هستیم که در نیمه دوم توانستیم ضمن کسب نتیجه دلخواه، بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به توانایی بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم نشان دادند هر زمان که بخواهند می‌توانند به گل برسند و ۳ امتیاز را کسب کنند.

تقی پور در رابطه با اینکه آیا تیمش پتانسیل تکرار قهرمانی لیگ برتر را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید که ما قهرمانی را تکرار می‌کنیم. با تلاش مدیریت و کارکنان اجازه نمی‌دهیم جام از تبریز خارج شود.

وی در پایان در رابطه با اختلاف امتیازی ایجادشده بین مس سونگون و گیتی پسند در صدر جدول گفت: ۳ بازی ما تا پایان بازی‌ها باقی‌مانده اما بعد از این ۳ بازی تازه مرحله پلی‌آف آغاز می‌شود. بنابراین اهمیتی ندارد چند امتیاز اختلاف داریم چرا که راه جدیدی را آغاز کرده و با تمام قدرت به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

با جادو جنبل یا بدون جادو؟

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

عجب اعتماد به نفسی،بنده خدا نمیداند که بازی فوتسال به هیچ وجه قابل پیش بینی صد در صد نمیباشد وبیان این مطالب از یک سرمربی فکور عجیب و غیر منتظره میباشد.

نام ... پنجشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

وااااااى خدا انگار مربى گیتیه اینجورى مصاحبه میکنه نگو تورا خدا خندمون میگیره😂😂😂