کد خبر : 128788
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 12:48
-

لک:ناراحتی تماشاگران ارژن به خاطر عدم حمایت مسئولان بود/مرحله پلی‌آف نباید لیگ را تحت‌الشعاع قراردهد

لک:ناراحتی تماشاگران ارژن به خاطر عدم حمایت مسئولان بود/مرحله پلی‌آف نباید لیگ را تحت‌الشعاع قراردهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره پیروزی ۲ بر یک روز گذشته تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل ارژن شیراز گفت: بازی خوب و پربرخوردی بود و تماشاگران زیادی این مسابقه را تماشا کردند. دیدارهای هفته های اخیر لیگ به خاطر مرحله پلی اف بازی‌ها سخت است به خصوص بازی‌هایی که بیرون. در هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره پیروزی ۲ بر یک روز گذشته تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل ارژن شیراز گفت: بازی خوب و پربرخوردی بود و تماشاگران زیادی این مسابقه را تماشا کردند. دیدارهای هفته های اخیر لیگ به خاطر مرحله پلی اف بازی‌ها سخت است به خصوص بازی‌هایی که بیرون. در هفته گذشته ما بازی سخت و سنگینی مقابل مس سونگون برگزارکردیم و به خاطر همین بازی سخت و سنگین تعدادی از بازیکنان‌مان را در این بازی به همراه نداشتیم.

وی در ادامه گفت:‌ ارژن یکی از تیم‌های با سابقه لیگ و همچنین دارای کادر فنی خوبی است؛ در نیمه اول ما توانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم البته از همان ابتدا می‌دانستیم ارژن در حمله و دفاع عملکرد خوبی دارد و در نیمه دوم تیم را کمی به جلو بردیم و توانستیم با حفظ توپ و با تعویض‌های خوب، بازی را کنترل کردیم و توانستیم سه امتیاز  این بازی حساس را به دست آوردیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در پاسخ به سؤالی که ظاهرا در این بازی حواشی زیادی وجود داشته،‌ گفت: خیر، اصلا به این صورت نبوده و دوستان سعی دارند حواشی این بازی را بزرگ نشان دهند تمام این صحبت‌ها به خاطر تماشاگران زیادی بود که برای دیدن این بازی به سالن بازی آمده بودند. البته ناراحتی تماشاگران شیرازی به این دلیل بود که چرا مسئولین فارس از تیم ارژن حمایت نمی‌کنند.

لک افزود: تنها صحنه‌ای که وجود داشت یکی از بازیکنان‌مان در بازی مقابل نیمکت خودمان یک تکل زد و بعد از آن برای تشویق و انرژی تیم از خود عکس‌العمل نشان داد. در آن موقع تماشاگران شیرازی و بازیکنان ارژن فکر می‌کردند که این عکس‌العمل به خاطر آنها است و برای همین موضوع مقداری واکنش نشان دادند که بعد از صحبت‌های من آرام شدند و در کل بازی هیچ مشکلی نداشت.

وی همچنین در مورد قضاوت داوران تا این مرحله گفت: امسال داوران جوانی به لیگ ما اضافه شده‌اند اما با توجه به مرحله پلی‌آف شرایط بازی تیم‌ها این روزها حساس شده و به نظرم قضاوت داوران از ابتدای فصل تا امروز هم خوب بوده و هم بد. در مجموع قضاوت خوبی داشتند اما به نظرم کمیته داوران  باید در مرحله پلی‌آف از داوران با تجربه و آموزش  دیده استفاده کنند.

وی در مورد مرحله پلی‌آف که امسال برای اولین بار در لیگ اجرا خواهد شد، گفت: من از همان هفته‌های ابتدایی مخالف مرحله پلی‌آف بودم به این دلیل که این مرحله به ضرر تیم‌های حرفه‌ای و باشگاه‌هایی که بحث استانداردسازی را رعایت می‌کنند، است. به عنوان مثال برای تیمی مثل گیتی‌پسند که از دو ماه قبل از لیگ تمرینات خود را شروع کرده و تمرینات سخت بدنسازی را در این مدت انجام داده است با تیم‌های که یک هفته و یا شب آغاز لیگ تمرینات خود را شروع کردند تفاوت‌های زیادی دارند و این اتفاق خوبی نیست.

 لک گفت: بعد از این موضوعات ما باید بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دهیم و بازیکنان ملی پوش ما در  طول سال همیشه باید در اردوی تیم ملی باشند و این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند. یک موضوع دیگر که وجود دارد مرحله پلی‌آف نباید لیگ را تحت‌الشعاع قراردهد. این مرحله باید به لیگ کمک کند اگر من این حرف‌ها را می زنم منظورم این نیست که اگر این مرحله پلی اف نبود ما در چند بازی دیگر قهرمان لیگ می شدیم بحث من این است که باید فوتسال ما شرایط مرحله پلی آف را داشته باشد و کارشناسان ما باید حداقل مثل لیگ والیبال و بسکتبال برای تیم‌های بالای جدول در این مرحله امتیازاتی در نظر بگیرند نه اینکه مثل سایر تیم‌ها شرایط‌مان یکسان باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

آقای لک چرا دروغ میگه اول بازیکنت چند خطای بد کرد و زد دست جعفر نجفی داغون کرد دیگه بازی نکرد دوم شماره نه شما واقعا تشنج در سالن ایجاد کرد