کد خبر : 128895
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 - 14:52
دسته‌بندی نشده
-

تقی‌پور: در هر بازی به دنبال ۳ امتیاز هستیم تا بازی جوانمردانه رعایت شود/ فعلاً درباره آرای انضباطی صحبت نمی‌کنم

تقی‌پور: در هر بازی به دنبال ۳ امتیاز هستیم تا بازی جوانمردانه رعایت شود/ فعلاً درباره آرای انضباطی صحبت نمی‌کنم
اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تأکید کرد این تیم در هر مسابقه برای پیروزی مقابل رقبای خود به زمین خواهد رفت تا عدالت در هفته‌های پایانی رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور درباره پیروزی ۵ بر ۳ تیم مس سونگون مقابل مقاومت قرچک اظهار داشت: در این بازی بچه‌ها در نیمه نخست در حد خود نبودند، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. به طور کلی اکنون تیم‌های انتهای جدولی انگیزه زیادی دارند تا بتوانند به مرحله پلی‌آف برسند و به همین دلیل بازی مقابل این تیم‌ها سخت است، ولی بچه‌ها خدا را شکر از پس این تیم برآمدند و به روند خوب‌مان ادامه دادیم.

وی در ادامه افزود: ما مقابل همه تیم‌ها به دنبال سه امتیاز هستیم تا بازی جوانمردانه رعایت شود و هر تیمی لیاقت بیشتری داشت به مرحله پلی‌آف برسد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه نیز یادآور شد: برای ما فرقی نمی‌کند تیم حریف کجای جدول باشد. من این نکته را به بازیکنانم هم گفته‌ام که باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم. هر بازی شرایط  خاص خودش را دارد و تمام تیم‌ها به دنبال سه امتیاز هستند. تیم سن‌ایچ در بازی رفت در تبریز ما را متوقف کرد و تیم خوب و قابل احترامی است، اما ما با هدف کسب سه امتیاز به ساوه می‌رویم. درست است ما در این مسابقه سه، چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم، اما با تمام توان برای پیروزی به زمین خواهیم رفت.

تقی‌پور در مورد آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه این تیم و محرومیت سه جلسه‌ای فرهاد فخیم نیز یادآور شد: نظری در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم فعلاً در این باره صحبت نکنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

چى میخواى بگى مگه تو کاره اى هم هستى ؟؟!! خخخخخخ

نام ... شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۸

نه بابا از قضا راحت شده از دست فخیم دیگه وقتی تایم میگیره فخیم بهش فحش نمیده