کد خبر : 128936
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 12:35
-

رهاورد هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان ؛ سرنوشت تیم چهارم به هفته آخر کشیده شد

رهاورد هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان ؛ سرنوشت تیم چهارم به هفته آخر کشیده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان لیگ فوتسال به ایستگاه آخر نزدیک می شود و پیش از این تکلیف صعود سه تیم حفاری اهواز، نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان به مرحله پلی آف قطعی شده بود و با پیروزی پالایش نفت آبادان هنوز امید این تیم برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان لیگ فوتسال به ایستگاه آخر نزدیک می شود و پیش از این تکلیف صعود سه تیم حفاری اهواز، نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان به مرحله پلی آف قطعی شده بود و با پیروزی پالایش نفت آبادان هنوز امید این تیم برای حضور در جمع چهار تیم برتر زنده مانده است گرچه مس رفسنجان هنوز هم یک امتیاز از این تیم بیشتر دارد.

پالایش نفت آبادان ۳ حفاری اهواز ۱؛ پالایش افسانه شکست ناپذیری حفاری

در سالن هفده شهریور آبادان دو نماینده فوتسال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند، حفاری که صدرنشین لیگ برتر بود نگرانی خاصی در این بازی نداشت اما در آن سوی میدان تیم پالایش برای صعود به پلی آف محکوم به پیروزی در این بازی بود.

در نیمه نخست سحرپاپی تک گل بازی را برای حفاری به ثمر رساند و حفاری با برد به رختکن رفت اما در نیمه دوم سهیلا ملمولی با دو گل بازی را به سود میزبان برگرداند و تک گل سپیده زرین راد نخستین شکست ملی حفاری را رقم زد تا چشم و امید این تیم به بازی آخر باشد.

این شکست، اولین باخت حفاری در لیگ برتر فوتسال بانوان بود و به نوعی زنگ خطر را برای تیم زیور بابایی به صدا درآورد. پالایش نفت آبادان اگر بتواند چهارم شود و به پلی آف برسد باید بار دیگر در دو بازی رفت و برگشت با حفاری دیدار کند و ملاقات دوباره خوزستانی های لیگ فوتسال در پلی آف محتمل است.

دختران مس کرمان ۴ صنعت فجر شیراز ۱؛ پیروزی با دوقلوها، ارژنگ و پریوش

پویندگان که هفته گذشته باشکست مقابل نامی نو شانس خود را برای حضور در پلی آف از دست بود در این بازی به مصاف تیم قدرتمند مس کرمان رفت و با دریافت چهار گل تسلیم تیم سوم لیگ در این فصل شد.

فاطمه ارژنگی ، نجمه کریمی نسب، نرجس کریمی نسب و پریوش خلیلی گلزنان مس کرمان بودند و زهرا احمدی زاده تک گل پویندگان فجر شیراز را به ثمر رساند. پویندگان صنعت با این بازی به کار خود در لیگ ۹۷ پایان داد و در هفته آخر با قرعه استراحت روبرو است. جدایی ستاره زارع از این تیم پویندگان را از تیمی مدعی به تیمی معمولی تبدیل کرد که شانسی برای موفقیت در برابر بزرگان نداشت.

دختران کویر با این پیروزی روحیه بخش آماده مصاف با نامی نو در پلی آف می شود. دیدار دو تیم در اصفهان و کرمان به سود نامی نو پایان رفت و اکنون دو تیم بار دیگر در پلی آف با هم روبرو خواهند شد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی صفر پارس آرای شیراز ۳ ؛ هیئت خراسان رضوی به پارس آرا هم نه نگفت

هیئت فوتبال خراسان رضوی در آخرین بازی خانگی خود در مقابل مسئولین شهر خود به مصاف تیم پارس آرا شیراز رفت، رمارم عضو شورای شهر مشهد که در ابتدای فصل قول حمایت داده بود در این بازی از نزدیک شاهد شکست تلخ دختران فوتبالیست مشهد بود.

زهرا بدلی که با لشکری از مصدومان وارد این بازی شده بود، بازیکنانی را روی نیمکت گذاشته بود که نمی توانستند بازی کنند رویا کلاتی نیز به دلیل سرماخوردگی آنچنان که باید و شاید، نتوانست مثمر ثمر ظاهر شود و بالاجبار دقایقی در زمین حاضر شد.

پارس آرا که بازی دور رفت را در ۲ دقیقه واگذار کرده بود در همان ابتدای بازی برای میزبان خود خط ونشان کشید و دو گل را وارد دروازه کرد، در نیمه دوم بازیکنان هیئت فوتبال خراسان رضوی بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت های بیشتری را روی دروازه خلق کردند اما نتوانستند از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنند.

در نهایت بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید، بهاره رستم پور دراین بازی دبل کرد و زهرا کوراوند یک گل در این بازی به نام خود ثبت کرد. این شکست، شانزدهمین باخت هیئت خراسان رضوی بود.

مس رفسنجان ۹ دریژنو فرخ شهر صفر؛ با اقتدار پیش به سوی پلی آف

مس رفسنجان که در تکاپوی صعود به پلی آف است با پیروزی در این بازی برابر دریژنو فرخ شهر به دنبال افزایش شانس حضور تیم های استان کرمان در نیمه نهایی است، رفسنجانی ها با تیم یک دستی که در اختیار دارند در تمام بازی های لیگ سرسخت ترین حریفان خود را آزار دادند.

آن ها در این بازی نیز تیم دریژنو فرخ شهر، تیم تازه وارد این دوره را قربانی هدف خود کردند و تا آخرین روز از دور برگشت امید خود را به حضور در پلی آف حفظ کرده اند.

محدثه محمدی با هت تریک در این بازی بیشترین سهم در پیروزی مس داشت و بعد از آن عصمت داوودی و سهیلا رودسری دبل کردند و سحر زمانی، فاطمه اعتدادی و یک گل به خودی گل های مس در این مسابقه را رقم زد. مس با پیروزی در آخرین دیدار خود جواز حضور در پلی آف را به دست می آورد اما اگر پیروز نشود، پالایش نفت آبادان می تواند با پیروزی در بازی همزمان به جای این تیم به پلی آف برود.

استقلال ساری صفر شهرداری رشت ۴ ؛ تلخی بی پایان

دو تیم شمالی فوتسال ایران در ساری به مصاف یکدیگر رفتند و این رشتی ها بودند که پیروز این بازی شدند. تیم بحران زده استقلال ساری که شرایط وخیمی دارد آخرین نفس هایش را در لیگ برتر و به سختی می کشد.

ساروی ها نه پول دارند و نه بازیکن. آن ها فقط به میدان میروند تا نام این تیم را زنده نگه دارند. استقلال فراز وفرودهای زیادی را تجربه کرده و بیش از همه تیم ها که اکثر این مشکلات را در چند فصل هم تجربه نمی کنند دریک فصل تحت فشار قرار گرفته است.

فاطمه قویدل، مریم حکمتی و لیلا زوار گ زنان این بازی برای شهرداری بودند و البته یکی از بازیکنان استقلال ساری به اشتباه دروازه خودی را گشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.