کد خبر : 128960
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 13:59
-

وقتی لیگ فوتسال به رئیس کمیته فوتسال ربطی ندارد!

وقتی لیگ  فوتسال به رئیس کمیته فوتسال ربطی ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال دیدار ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان به درگیری کشیده شد. بر اساس ادعای گیتی‌پسندی‌ها، مرتضی کشاورز بازیکن سکونشین تیم ارژن بعد از اتمام بازی وارد زمین شده و با محمد شجری بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند درگیر می‌شود. داود پرهیزگار درباره جنجال‌های بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال دیدار ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان به درگیری کشیده شد. بر اساس ادعای گیتی‌پسندی‌ها، مرتضی کشاورز بازیکن سکونشین تیم ارژن بعد از اتمام بازی وارد زمین شده و با محمد شجری بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند درگیر می‌شود.

داود پرهیزگار درباره جنجال‌های بازی ارژن و گیتی‌پسند و این که کمیته فوتسال چه تدابیری برای کنترل این اتفاقات در هفته‌های پایانی دارد، گفت: مسائل مربوط به لیگ به ما ارتباطی ندارد و باید از سازمان لیگ و آقای کفاشیان درباره این مسائل بپرسید. ما در کمیته فوتسال مسئولیت داریم و فقط درباره تیم‌های ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال در ادامه درباره جلسه هفته گذشته با کادرفنی تیم ملی توضیح داد: با اعضای کادرفنی جلسه خوبی داشتیم و به خصوص با آقای ناظم‌الشریعه درباره برنامه‌های آینده تیم ملی صحبت کردیم. برخی بازی‌های تدارکاتی قبل از آمدن من به کمیته فوتسال هماهنگ شده است و این بازی‌ها باید انجام شود. به همین دلیل قرار است تیم ملی یکی دو هفته دیگر به صربستان برای انجام بازی اعزام شود. با توجه به این که اغلب بازیکنان تیم ملی، لژیونر هستند، لیگ به خاطر این بازی تعطیل نمی‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.