کد خبر : 129083
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 18:34
دسته‌بندی نشده
-

اسماعیل پور: با چاقو و چماق به ما حمله کردند/ نفرات کافی برای ادامه بازی نداشتیم

اسماعیل پور: با چاقو و چماق به ما حمله کردند/ نفرات کافی برای ادامه بازی نداشتیم
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: یکی از لیدرهای گیتی‌پسند از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند، نمی‌دانم چاقو از کجا آورند و به بازیکنان حمله کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل‌پور پس از نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و شهروند ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان‌طور که ملاحظه کردید بازی روال عادی خود را طی می‌کرد که در نیمه اول هم با دوگل پیش افتادیم که پس از پایان به صدا درآمدن سوت نیمه اول درحالی که به سمت رختکن می‌رفتیم، اتفاقات عجیبی رخ داد.

سرمربی شهروند ساری افزود: یک نفر از کادر فنی تیم حریف به  سمت بازیکنان ما آمد و یک نفر دیگر هم درب ورودی را بست تا بازیکنان ما در زمین بازی محبوس شوند، از سمت دیگر بازیکنان گیتی‌پسند با بازیکنان تیم ما درگیر شدند و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی تصریح کرد: بااینکه خیلی علاقه‌مندیم که بازی را دنبال کنیم، اما به علت مجروح شدن بازیکنان، نفرات کافی برای ورود به زمین نداریم.

اسماعیل‌پور بیان داشت: با تمام احترامی که برای تیم گیتی‌پسند قائل هستم، اما به نظر می‌رسد آن‌ها ظرفیت یک نیمه باخت را هم نداشتند و شاید فکر می‌کردند که به راحتی تیم شهروند را به دلیل بازیکنان جوانش شکست خواهند داد.

سرمربی شهروند ساری درباره وضعیت بازیکنان این تیم نیز گفت: سه نفر از بازیکنان به دلیل جراحات به بیمارستان اعزام شدند و دو نفر آن‌ها در رختکن هستند، به سر من هم یک مشت اصابت کرد ولی نیازی ندیدم به بیمارستان بروم.

وی ضمن ناراحتی از اتفاقات ایجاد شده اذعان کرد: واقعاً شخصیت فوتسال امروز زیر سؤال رفت و مشخص بود که یکی از لیدرهای گیتی‌پسند از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند، نمی‌دانم چاقو از کجا آورند و به بازیکنان حمله کردند.

اسماعیل‌پور درباره تعداد نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه گفت: من تنها یک افسر پلیس و دو سرباز در بازی دیدم، اما اکنون تعدادشان به ۵۰ نفر رسیده است و کاش از ابتدای بازی و بین دونیمه با توجه به حساسیت بازی بازیکنان را همراهی می‌کردند.

سرمربی شهروند با بیان اینکه قصد ورود به رختکن را داشته‌اند، اظهار داشت: در پشت درب خروجی گیر افتادیم و مورد حمله واقع شدیم.

وی درباره علل وقوع چنین اتفاقاتی در فوتسال اظهار داشت: من فکر می‌کنم کنترلی که باید روی برگزاری بازی‌ها وجود داشته باشد، نیست و باید فراخور شرایط تیم‌ها و تعداد هواداران آن برنامه‌ریزی برای امنیت بازی‌ها صورت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

مدیران و مربیان گیتی پسند شرافت یک شهر رو زیر سوال بردن واقعا اتفاقات شرم اور بود
ظاهرا این درگیری ها از قبل هماهنگ شده بود.فقط مایه شرمساری بود این اتفاقات باید شدیدترین تنبیه ها رو براشون در نظر گرفت

هوادار یکشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

ساروی ها نامرد ترین هستند فحاشی های خودشون تو سید رسول رو یادشون نمیاد

هوادار دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

ساری باند بازیه این بازی از قبل مشکل داشت بازی رفت اینقدر به جاوید و کاظمی فحاشی کردند که نگو یه سوال ؟چرا بازیکن های بزرگ هیچ کس به ساری نمیاد ؟؟؟ هر کی میاد فراری میشه از این تیم ؟؟ محمد طاهری عظیمایی رهنما کیایی شریف زاده همه فراری هستند جز چند تا که تو خود باند هستند

محمد دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

آخه فوتسال چیه که انقدر دعوا میکنید بازی برد و باخت داره واقعا شرم آوره . باز بعضی ها تعصب بیخودی دارن که جای تعجبه!