کد خبر : 129114
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 20:48
دسته‌بندی نشده
-

افشین کاظمی: ساروی ها می‌خواستند خارج از زمین نتیجه بگیرند/ همدانیان: درب رختکن شهروند بسته نبود

افشین کاظمی: ساروی ها می‌خواستند خارج از زمین نتیجه بگیرند/ همدانیان: درب رختکن شهروند بسته نبود
بازیکن و مربی دروازه بان های گیتی پسند درباره حواشی بازی امروز تیمشان با شهروند اظهار نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین کاظمی بازیکن گیتی پسند اظهار داشت: بازی را عقب بودیم اما یکی از بازیکنان تیم حریف با بی‌احترامی که انجام داد بازیکنان را تحریک کرد که به سمت وی بیایند اتفاق خاصی نیفتاد که ۲ بازیکن حریف به بیمارستان برود.

بازیکن تیم گیتی‌پسند ادامه داد: در ساری، قرچک و در همه جایی که تماشاگران دارند بازی می‌کنیم و ناسزا می‌شنویم اما بازیکنان به تماشاگران بی‌احترامی نمی‌کنند اما امروز می‌خواستند خارج از زمین نتیجه بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: تماشاگران اصفهانی همیشه فهیم بوده‌اند و هیچ‌وقت به کسی بی‌احترامی نکرده‌اند، قطعا این بازی را با نتیجه خوب می‌بردیم و در ۵ دقیقه شهروند را شکست می‌دادیم اما این اتفاقات رخ داد؛ امیدوارم در ۲ بازی آینده نتایج خوبی بگیریم که بتوانیم سرحال به پلی‌آف برویم.

همچنین محمد همدانیان مربی دروازه‌بانان گیتی پسند بعد از پایان بازی گفت:  بازیکن شهروند خیلی بد بازی می‌کرد و به عمد بازیکنان ما به خصوص مهدی جاوید را می‌زد، به طاها مرتضوی که دوست من است گفتم که بازیکن تیمش آرام‌تر بازی کند اما متاسفانه همان بازیکن بی‌احترامی کرد و بعد از آن متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد.

او عنوان کرد: ندیدم در ورودی به رختکن بسته شود و بازیکنان حریف تازه به زمین می‌آمدند و صحبت می‌کردند؛ در ساری نیز همین حرکات از سوی بازیکن حریف اتفاق افتاد و شهروند آمده بود بازی را خراب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱:۱۸

با باشگاه تبانی پسند باید به شدت برخورد بشه