کد خبر : 128998
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 9:50
دسته‌بندی نشده
-

انتصاب‌های جدید فوتسالی در انتظار تائید تاج

انتصاب‌های جدید فوتسالی در انتظار تائید تاج
معرفی رئیس کمیته فنی و سرپرست تیم ملی زیر بیست سال فوتسال به بعد از بازگشت مهدی تاج از امارات محول شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به دنبال استعفای علی کفاشیان از کمیته فوتسال، داود پرهیزگار به عنوان سرپرست این کمیته انتخاب شد. او در نخستین گام به دنبال سر و سامان دادن به تیم‌های ملی و کمیته فنی بوده و برای مشخص کردن متصدیان پست‌های خالی، درحال رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال است. یکی از این پست‌ها، ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال است که بعد از استعفای عباس ترابیان به دلیل بازنشستگی، بدون رئیس مانده است.

سرپرست تیم ملی زیر بیست سال نیز با وجود برگزاری اردوهای این تیم، هنوز انتخاب نشده است. ابتدا داود پرهیزگار این مسئولیت را به عهده داشت اما او اکنون به دلیل سرپرستی کمیته فوتسال، از سرپرستی این تیم کنار رفته است.

داود پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال در گفت و گو با ایسنا، درباره انتخاب گزینه نهایی برای ریاست کمیته فنی خبر داد و افزود: بعد از بررسی‌هایی که داشتیم، به گزینه مورد نظرمان رسیده‌ایم اما منتظریم آقای تاج از سفر امارات برگردد تا بعد از مشورت با او، رئیس و اعضای کمیته فنی را اعلام کنیم. انتخاب سرپرست تیم ملی زیر بیست سال نیز همین وضعیت را دارد و برای تائید او، منتظر بازگشت آقای تاج هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.