کد خبر : 129144
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 22:12
-

شیرازی ها به رختکن نرفتند/ بازیکن فرش آرا، تماشاگر ویژه قرچکی ها

شیرازی ها به رختکن نرفتند/ بازیکن فرش آرا، تماشاگر ویژه قرچکی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته بیست و چهارم دو تیم همسایه در جدول، مقاومت قرچک و ارژن شیراز که برای صعود به پلی آف نیاز به سه امتیاز این مسابقه داشتند در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. با شروع بازی دو تیم حملات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته بیست و چهارم دو تیم همسایه در جدول، مقاومت قرچک و ارژن شیراز که برای صعود به پلی آف نیاز به سه امتیاز این مسابقه داشتند در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند.
با شروع بازی دو تیم حملات زیادی را ایجاد کردند که به جایی نرسید و تیم مقاومت که برای صعود به پلی آف به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت در دقیقه ۱۰ بازی روی به پاور پلی آورد و توسط مهدی قلی زاده گل اول بازی را زد.
در ادامه هم مقاومت دست از پاورپلی بر نداشت تا روی یک اشتباه مهدی زاهدی بازیکن ارژن دروازه خالی را گشود و بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.
نیمه دوم بازی پایاپایی را شاهد بودیم تا اواسط بازی و روی یک حرکت انفرادی زیبا توسط حمید قهرمانی ارژن شیراز به گل برتری رسید. در ادامه مقاومت قرچک دوباره روی به بازی پاور پلی آورد و توسط مصطفی ظریفیان به گل مساوی رسید.
مقاومت که چیزی برای از دست دادن نداشت در ادامه هم موقعیت های زیادی داشت که توسط گلر ارژن هادی جعفری مهار شد و بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.
حاشیه های مسابقه
مثل اکثر مسابقات این هفته هم تماشاگران استقبال خوبی از بازی داشتند.
از نکات این بازی در نیمه اول، پایان یافتن خطای تیمی مقاومت قرچک در همان ۹ دقیقه ابتدای بازی بود.
رختکن تیم میهمان ارژن شیراز پر از آب شده بود که بازیکنان و کادر این تیم وسایلشان را ابتدا گوشه ای از سالن گذاشتند و پس از این که مسولین متوجه این قضیه شدند اتاقی را خالی و تحویل تیم ارژن دادند.


از نکات دیگر بازی میتوان به حضور صابر خوشنما بازیکن فعلی فرش آرا مشهد و سابق مقاومت قرچک برای تماشای بازی اشاره کرد.
تیم مقاومت قرچک در دو هفته مانده به پایان مسابقات تنها تیمی است که نه به لیگ یک سقوط می کند و نه راهی پلی آف می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.