کد خبر : 129104
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 20:35
-

لک: صحت آسیب دیدگی شهروندی ها باید پیگیری شود/ شهروند علاقه ای به بازی کردن نداشت/ قطعا پشت صحنه ای وجود دارد

لک: صحت آسیب دیدگی شهروندی ها باید پیگیری شود/ شهروند علاقه ای به بازی کردن نداشت/ قطعا پشت صحنه ای وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک پس از نیمه‌تمام ماندن بازی تیم‌های گیتی پسند و شهروند ساری اظهار کرد: صحنه‌های پایان بازی را من به علت اینکه روی نیمکت بودم ندیدم، صحبت‌ها خیلی ضد و نقیض است و برخی می‌گویند بازیکن تیم ساری فحاشی کرده که باعث برانگیخته شدن هواداران شده است. سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک پس از نیمه‌تمام ماندن بازی تیم‌های گیتی پسند و شهروند ساری اظهار کرد: صحنه‌های پایان بازی را من به علت اینکه روی نیمکت بودم ندیدم، صحبت‌ها خیلی ضد و نقیض است و برخی می‌گویند بازیکن تیم ساری فحاشی کرده که باعث برانگیخته شدن هواداران شده است.

سرمربی گیتی‌پسند ادامه داد: این اتفاقات به کرات رخ می‌دهد و در شهرهای دیگر بدتر از این را هم دیده‌ایم، ضمن محکوم کردن این حرکات، ولی کسانی که صحنه‌ها را دیده‌اند و مسؤولان نیروی انتظامی باید بگویند که چه اتفاقی رخ داده است.

وی تصریح کرد: افرادی هم که به بیمارستان رفته‌اند پیگیری کنند و ببینند که این موضوع که کسی آسیب جدی دیده یا شیطنت بود، صحت داشته است یا خیر، اتفاق خوبی نبود و به نظر من عدم تمرکز داوران در ابتدای بازی مسبب بروز چنین اتفاقاتی شد، بازی بدون تمرکز بود و کسانی که بر بازی نظارت می‌کردند خیلی صلاحیت نظارت بازی را نداشتند.

لک در پاسخ به این سؤال که بازیکنان شهروند مدعی هستند که وقتی قصد ورود به رختکن را داشتند، درب بسته شده و مورد حمله واقع شده‌اند، اظهار داشت: مسؤولان نیروی انتظامی می‌گویند که درب باز بوده ولی بازیکنان شهروند زمین را  ترک نمی‌کرده‌اند، آن چیزی که درباره آن صحبت می‌شود باید به دقت بررسی شود.

سرمربی گیتی‌پسند گفت: چیزی که من فکر می‌کنم این است که این تیم حریف علاقه‌ای به بازی کردن نداشتند و صحت سقم این موضوع باید بررسی شود، برای ما نتیجه این بازی خیلی تفاوت نداشت و صدرنشینی ما در این بازی مسجل شده بود، ولی این اتفاقات قطعاً یک پشت‌صحنه‌ای هم داشته است که تیم صحنه را ترک نمی‌کند.

وی افزود: بارها برای ما همین اتفاقات در ساری رخ داده است و همه بر این اذعان دارند که سالن ساری برای مسابقه استاندار نیست، مدیریت و برنامه‌ریزی در فوتسال ما ضعیف است و نمی‌توانیم دراین باره حرفی بزنیم و هرروز هم بدتر می‌شود.

لک با انتقاد از پلی‌آف برگزار شدن لیگ برتر گفت: نه خود برنامه ریزان اطلاعات درست دارند و نه حاضرند مشورت بگیرند و نه به کشورهای دیگر توجه می‌کنند، یک بازی که  می‌توانست به راحتی به پایان برسد به علت عدم تمرکز داور به جنجال کشیده شد و ناظران هم گزارش‌های درستی از وضعیت بازی‌ها ارائه نمی‌کنند.

سرمربی گیتی‌پسند درباره اعتراض خود به گل اول تیم حریف نیز گفت: داور با یک اعتراض کوچک سرپرست تیم ما وی را اخراج کرده و درصورتی که سرپرست تیم حریف به همه‌چیز اعتراض کرده، اما توجهی نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان یکشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

چه دلیلی داره تیمی که دو هیچ جلوست حاشیه ایجاد کنه. عکس پای گچ گرفته رضا امانی رو اینجا بذارین تا معلوم بشه صحت داشته یا نه. این چند سال تو فوتسال همیشه یه طرف حواشی یه تیم اصفهانی بوده

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱:۰۹

واقعا که خیلی رو دارین.کیفیت بازی که کاملا افتضاح بود گیتی هیچ حرفی برای گفتن نداشت
انواع و اقسام فحاشی ها رو هم انجام دادن در حالی که مدیرانشون نشسته بودن و هیچ عکس العملی نشون ندادن
بین دو نیمه هم کادر فنی گیتی کاملا وحشیانه به بازیکن ساروی حمله کردن و چندتا تماشاگر هم به زمین پریدن و ناجوانمردانه بازیکنان ساری رو به باد کتک گرفتن
این اولین بارشون نیست امیدوارم این افراد بیسواد و بی هنر به شدت تنبیه بشن

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱:۱۱

گیتی پسند مایه خجالت یک شهر

نام... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

ساروی ها خیلی خوبن ؟؟؟ تا حالا به کی فحش ندادند ؟؟؟ به کل بازیکن های بزرگ اینا فحش دادند