کد خبر : 129001
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 15:45
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز:تغییرات تاکتیکی بسیاری در تیم انجام شده است

کشاورز:تغییرات تاکتیکی بسیاری در تیم انجام شده است
سرمربی جوان تیم فوتسال مقاومت البرز پیش از برگزاری بازی با پارسیان با بیان اینکه هر 2 تیم از بازیکنان خوب و جوانی برخوردار هستند گفت: تیم پارسیان باتجربه است و هر 2 تیم برای کسب نتیجه به میدان می آیند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی جوان تیم فوتسال مقاومت البرز پیش از برگزاری بازی با پارسیان با بیان اینکه هر ۲ تیم از بازیکنان خوب و جوانی برخوردار هستند گفت: تیم پارسیان باتجربه است و هر ۲ تیم برای کسب نتیجه به میدان می آیند.
فرهاد کشاورز افزود: تغییرات تاکتیکی بسیاری در تیم فوتسال مقاومت البرز انجام شده که نتیجه گرفتن زمان بر است.
وی اضافه کرد: تیم ما بسیار جوان، پر تلاش و علاقمند به موفقیت است و از هفته ششم رقابت ها شکل و قواعدی که در بازی فوتسال داشته باشیم چه دربخش دفاعی و چه در بخش تهاجمی قالب های جدید را گرفته است.
کشاورز با اشاره به بازی روز یکشنبه این تیم با پارسیان شهر قدس خاطر نشان کرد: در این بازی بازیکن محروم نداریم اما تعدادی از بازیکنان به دلیل فشار بسیار زیاد که از نیم فصل اول بر روی آنها آمده بود هم اکنون در دوره افت به سر می برند.
وی ادامه داد: به همین دلیل در این بازی و بازی های پیش روی بنا داریم از نیروی جوان و کمتر استفاده شده که به فواصل از آنها استفاده و توانسته ایم جوانان خوبی به کشور معرفی کنیم بهره گیریم.
کشاورز گفت: تمام ۲۱ بازیکن ما آماده بازی هستند، با این روندی که در حال طی کردن آن هستیم سال آینده، سال کسب رتبه برای ما است.
وی با اشاره به اینکه فضای امروزی که مقاومت در البرز بوجود آورده تاکنون نداشته ایم خاطر نشان کرد: این موفقیت به دست نیامده مگر به واسطه هواداران و تلاش مسئولان، این شهر شهر بابک معصومی و لیاقتش از این حرف ها بیشتر است.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: برای رشد هر چه بیشتر این تیم و کسب رتبه برنامه ای سه ساله برای مقاومت ترسیم که از سال آینده برای کسب رتبه جنگیده و این پرچم را با قدرت به جلو می بریم.
کشاورز با بیان اینکه جوانی بازیکنان بزرگ ترین مشکل این تیم است گفت: در روزی که مسئولیت فوتسال مقاومت البرز را قبول کرده ام به این مساله اشراف داشته ایم، با این وجود حرکت های رو به جلوی ما با توجه به توانمندی های بازیکنان موفقیت آمیز و تلاش می کنیم تا تمامی این نقایص را برطرف کنیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عملکرد این تیم در بازی های خارج از خانه خیلی موفقیت آمیز نبوده افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا از این بازی ها نیز نتیجه مثبت بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.