کد خبر : 129154
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 10:17
-

بهبهانی:به همراه تیم رفسنجان برای گرفتن سهمیه چهارم در تلاش هستیم/ بازیکنانم نشان دادند تا آخرین لحظه خواهند جنگید

بهبهانی:به همراه تیم رفسنجان برای گرفتن سهمیه چهارم در تلاش هستیم/ بازیکنانم نشان دادند تا آخرین لحظه خواهند جنگید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خدیجه بهبهانی سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان درباره شکست تیم ملی حفاری در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با توجه به اینکه ۳ بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم کار سختی مقابل ملی حفاری داشتیم. تمرکز و برنامه‌های خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خدیجه بهبهانی سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان درباره شکست تیم ملی حفاری در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با توجه به اینکه ۳ بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم کار سختی مقابل ملی حفاری داشتیم. تمرکز و برنامه‌های خود را برای بازی مقابل ملی حفاری گذاشته بودیم. خدا را شکر موفق شدیم طبق برنامه پیش برویم و نکات فنی را در زمین اجرا کنیم.

بهبهانی افزود: بازی پرفشاری بود. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و از جان مایه گذاشتند. بازی با ملی حفاری برای ما مهم بود چرا که اندک امید و انگیزه ما برای صعود به مرحله پلی آف را زنده نگه می داشت. نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردیم اما در نیمه دوم در ضدحمله ها و کارهای دفاعی خوب عمل کردیم و موفق شدیم با نتیجه ۳ بر یک پیروز شویم.

وی تاکید کرد: ملی حفاری صدر جدول را در اختیار دارد و از نظر فنی و اخلاقی تیم بسیار خوبی است. هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت تیم ما مزد زحمات خود را با پیروزی گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سه تیم ملی حفاری، نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان صعودشان را به مرحله پلی آف حتمی کرده‌اند و دو تیم مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در تلاش هستند تا به عنوان تیم چهارم صعود کنند.

بهبهانی در این باره گفت: به همراه تیم رفسنجان برای گرفتن سهمیه چهارم در تلاش هستیم. بازیکنانم نشان دادند تا آخرین لحظه خواهند جنگید و فرقی نمی کند چه تیمی مقابلشان باشد. در فصل جدید مسابقات با چالش های مالی دست و پنجه نرم کردیم و نتوانستیم آنطور که باید عمل کنیم. فصل گذشته قهرمان شدیم اما این فصل به دلیل مشکلات با هر آنچه که در توان داشتیم جنگیدیم. با تمام مشکلات موجود موفق شدیم سرپا بمانیم. از مدیریت باشگاه، مسئولان وزارت نفت، مدیر عامل پالایش نفت و باشگاه تشکر می کنم که صفر تا صد، تیم را حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در پایان گفت: در فوتبال و فوتسال نمی توان برنده را پیش بینی کرد. فرقی نمی کند چه تیمی مقابل ما قرار دارد برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.