کد خبر : 129203
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 10:09
-

توقف سفیرگفتمان در خانه/ رعد اصفهان به بقاء امیدوار شد / غلبه شهرداری قزوین بر سربازان اقلید/ سه امتیاز شیرین در جیب اراکی ها

توقف سفیرگفتمان در خانه/ رعد اصفهان به بقاء امیدوار شد / غلبه شهرداری قزوین بر سربازان اقلید/ سه امتیاز شیرین در جیب اراکی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: ایرالکو اراک ۴ – مقاومت تهران ۲ گلزنان: اشکان صالحی ۲ – علی بیات – محمد کرمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
ایرالکو اراک ۴ – مقاومت تهران ۲

گلزنان:
اشکان صالحی ۲ – علی بیات – محمد کرمی (اراک)
محمد رفیعی – مهدی اسدشیر(تهران)

مقاومت تهران که برای صعود به پلی آف تنها به یک پیروزی دیگر نیاز داشت، میهمان ایرالکو اراک بود. اراکی ها نیز که چند هفته ای بود نتایج خوبی کسب نکرده بودند، هم قسم شده بودند که در این دیدار خانگی پیروز شوند‌. این دیدار زیبا و تماشاگر پسند در نهایت با پیروزی ایرالکو اراک همراه بود تا این تیم خود را از انتهای جدول جدا کند و دیگر خطر سقوط را احساس نکند. از طرفی کار صعود مقاومتی ها به هفته آخر کشید. آن ها در هفته پایانی مترصد این هستند که در یک جدال تمام نظامی، رعد اصفهان را از پیش رو بردارند و به پلی آف صعود کنند. هم اکنون مقاومت تهران با بیست و چهار امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است و ایرالکو اراک نیز با شانزده امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است و دیگر خطر سقوط را احساس نمی کند.
سفیر گفتمان تهران ۳ – شاهین کرمانشاه ۳

گلزنان:
مجتبی امیرخانی ۲ – حمید نصیری (تهران)
حامد ایوانی ۳ (کرمانشاه)

تیم سفیر گفتمان صدرنشین برای حفظ جایگاه خود و قطعی کردن صعودش به مرحله بعدی این رقابت ها، شاهین کرمانشاه را روبروی خود می دید. شاهین کرمانشاه نیز که در بدترین وقت ممکن در هفته گذشته بازی خودش را واگذار کرده بود، برای عقب نماندن از قافله صدرنشینان و زنده نگه داشتن شانس صعود خود، با تمام قوا به دیدار صدرنشین این گروه آمده بود. این دیدار پربرخورد که کلی مسائل حاشیه ای و بازیکن اخراجی و دعوا و درگیری های لفظی را به همراه داشت، در نهایت با تساوی سه بر سه به اتمام رسید. تیم سفیر گفتمان با کسب این تساوی صعود خود به مرحله پلی آف را قطعی کرد. شاهین کرمانشاه نیز کماکان امیدوار به صعود به پلی آف می باشد و در هفته آخر باید در خانه از تمام توان خود استفاده کند و چشم به لغزش مقاومت تهران بدوزد تا جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد. هم اکنون سفیرگفتمان بیست و هفت امتیازی شد و کماکان بعنوان صدرنشین این گروه معرفی می شود. شاهینی ها نیز بیست و یک امتیازی شدند و رده سوم قرار گرفتند‌.
شهرداری قزوین ۵ – مقاومت اقلید ۳

گلزنان:
امیرحسین قاسمی ۳ – مسلم حیدری – مهدی عبدالهی (قزوین)

شهرداری قزوین در آخرین بازی خانگی خودش از مقاومت عباس نژاد اقلید پذیرایی می کرد. قزوینی ها که دیگر نه دغدغه صعود به پلی آف را دارند و نه ترس از سقوط به دسته پایین تر، با آرامش تمام برابر حریفان خود قرار می گیرند. آن ها در خانه یک بازی زیبا، هجومی و تماشاگرپسند را از خود نشان دادند و موفق شدند با پنج گل تیم عباس نژاد اقلید را در هم بکوبند. آن ها با این پیروزی نوزده امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند. اما اقلیدی ها در منطقه سقوط قرار دارند. آن ها فقط دوازده امتیاز دارند و برای بقاء در هفته آخر باید تمام توان خود را به کار گیرند و منتظر لغزش سایر تیم ها بمانند.
رعدپدافند اصفهان ۴ – شاهد رامک شیراز ۲

گلزنان:
محمدرضا احمدی ۲ – سعادت براتی ۲ (اصفهان)
مهدی حقیقی ۲ – (شیراز)

جدال دو تیم انتهای جدولی این گروه به میزبانی اصفهان برگزار شد. شاگردان میرزایی در رعد اصفهان که چند هفته ای است برای ماندن در لیگ هم قسم شده اند، به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند. شیرازی ها نیز که در نیم فصل دوم عملکرد خوبی نداشتند، آخرین شانس های خود برای بقاء در لیگ را امتحان می کردند‌. دو تیم بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند اما در نهایت این اتحاد و خودباوری سربازان اصفهانی بود که باعث شد آن ها برنده این دیدار لقب بگیرند و خود را از انتهای جدول جدا کنند. شیرازی ها با این باخت به انتهای جدول رسیدند و به سقوط نزدیک تر شدند. هم اکنون سه تیم رعد اصفهان، عباس نژاد اقلید و رامک شیراز خطر سقوط را احساس می کنند. هفته آینده که هفته پایانی این گروه می باشد، تکلیف دو تیم سقوط کننده به دسته پایین تر را مشخص خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.