کد خبر : 129182
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 9:40
-

فلاح: از مردم ساوه عذرخواهی می کنم و مسئولیت سقوط را می پذیرم/ خیلی از مسائل از دست کادر فنی خارج است

فلاح: از مردم ساوه عذرخواهی می کنم و مسئولیت سقوط را می پذیرم/ خیلی از مسائل از دست کادر فنی خارج است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست برابر اهورا بهبهان و سقوط به لیگ دسته اول اظهار داشت: در ابتدا از صمیم قلب از مردم ساوه و هواداران این تیم عذرخواهی میکنم و مسئولیت این اتفاق را می پذیرم ولی خیلی از مسائل از دست کادر فنی خارج است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست برابر اهورا بهبهان و سقوط به لیگ دسته اول اظهار داشت: در ابتدا از صمیم قلب از مردم ساوه و هواداران این تیم عذرخواهی میکنم و مسئولیت این اتفاق را می پذیرم ولی خیلی از مسائل از دست کادر فنی خارج است که نمی خواهم فعلا به آن ها بپردازم چرا که در این شرایط این حس به افکار عمومی منتقل می شود که می خواهم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم.

فلاح زاده ادامه داد: نمیدانم بر چه معیار و بر چه اساسی بازیکنان در اول فصل جذب شدند آیا این نوع بازیکن گرفتن قصدی در آن وجود داشته و یا سهوی صورت گرفته مشخص نیست ولی آنچه که مشخص است حقی است که در این بین ضایع شده است.

وی تصریح کرد: بنده بازیکنان و شرایط تیم را دیدم و بعد به آن ملحق شدم، فکر میکردم بتوانم روند را تغییر دهم و تیم را در شرایط مساعدی قرار دهم و در این راه در مدت حضورم حتی یک دقیقه وقت خود را بیهوده هدر ندادم و مدام در تلاش بودم شرایط را تغییر بدهم اما نتوانستم.

فلاح زاده اظهار داشت: در دو بازی باقی مانده علیرغم اینکه نا امید هستیم ولی با تمام وجود به میدان خواهیم آمد تا از شرافت خودمان و فوتسال دفاع کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

ما هم نمیدانیم بر أساس چه معیاری تو و حسین شمس اومدید توى این باشگاه؟؟!!! فکر کنم هدف توو حسین شمس انداختن تیم به لیگ ١ بود که به هدف خودتان رسیدید!!! خسته نباشید فقط عمر و وقت جوانان ساوه رو تلف کردید چون اینکاره نبودید بفرمایید بروید دنبال شغل اصلى خودتان!!!

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

اقای فلاح شما کاملا بازیکنان رو میشناختید و شناخت کافی داشتید که تیم راتحویل گرفتید و فرصت کافی هم داشتید و همیشه از تیم رویایی در نیم فصل دوم حرف میزدید چه جور شده الان میندازید گردن بازیکنان … به شعور مردم احترام بزارید

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

اقای فلاح درشان شما نبود نباید بااین بازیکنای بی تجربه قردادمیبستید اصلا نباید قبول میکردید که وارد این تیم داغون بشید

لیمو پنجشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۱۵

سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون