کد خبر : 129198
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 10:03
-

لک: مگر می‌شود با باند کشی زخم و یا شکستگی را مداوا کرد /مشکل اصلی داور و ناظر فدراسیون بود

لک: مگر می‌شود با باند کشی زخم و یا شکستگی را مداوا کرد /مشکل اصلی داور و ناظر فدراسیون بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در واکنش به صحبت‌های مسئولان تیم فوتسال شهروند ساری در بازی روز گذشته مقابل گیتی‌پسند که این بازی نیمه‌تمام و با حواشی همراه بود، گفت: من واقعاً نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که مسئولان این باشگاه انجام می‌دهند. من با صراحت می‌گویم این صحبت‌ها همه کذب است. او

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در واکنش به صحبت‌های مسئولان تیم فوتسال شهروند ساری در بازی روز گذشته مقابل گیتی‌پسند که این بازی نیمه‌تمام و با حواشی همراه بود، گفت: من واقعاً نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که مسئولان این باشگاه انجام می‌دهند. من با صراحت می‌گویم این صحبت‌ها همه کذب است. او مدعی چاقو و چوب در سالن مسابقه شده مگر می‌شود تماشاگرانی که حدوداً از ۲۰۰ نفر کمتر هم بودند با خود چوب و چاقو به سالن آورده باشند.

وی در ادامه گفت: ما در ساری وقتی بازی داریم عده‌ای تماشاگرنما از اول تا پایان بازی ما را مورد توهین و فحاشی قرار می‌دهند هیچ وقت هم مدعی نشدیم که بگویم این تماشاگران با خود چوب و چاقو به همراه آوردند و ما را تهدید کردند. واقعاً نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: مشکل اساسی این دو تیم داور بازی بود که این داور عدم تمرکز کافی در بازی نداشت و در گل اول ما کاملاً مقصر بوده و بعد از بازی هیچ‌کس از نیمکت‌نشینان‌مان به سمت بازیکنان تیم شهروند نرفته که آنها مدعی شدند یک نفر از این نیمکت کادر فنی گیتی پسند به سمت بازیکنان آنها رفته و به آنها اعتراض کرده که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. در هر جای ایران اعتراض تماشاگران یک موضوع عادی است. موضوع از این قرار است بعد از اتمام نیمه اول یکی از تماشاگران با کاپیتان شهروند صحبتی داشته که این چه بازی پربرخوردی است که به یکباره یکی از بازیکنان شهروند شروع به فحاشی به مردم اصفهان می‌کند.

وی گفت: این موضوعی است که روز گذشته باعث درگیری در سالن پیروزی شد و موضوع دیگری که وجود دارد اصلاً چنین حرفی صحیح نیست که دوستان مدعی شدند درب سالن و همچنین نیروی انتظامی حضور نداشته است تا آنجا که من اطلاع دارم و تمام موارد در صورتجلسه کادر زحمتکش نیروی انتظامی قید شده که اصلاً درب سالن به هیچ‌ وجه توسط مسئولان محل مسابقه بسته نشده و حدود ۱۵ نفر از کادر این نیرو در محل درگیری حضور داشتند.

لک در رابطه با ناتمام ماندن بازی گفت:‌همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم مشکل اصلی داور مسابقه و ناظر فدراسیون بوده است. اصلاً چنین چیزی صحت ندارند که مسئولان شهروند گفته‌اند بازی از سوی ناظر مسابقه ناتمام مانده است بلکه این تیم شهروند بوده که به ناظر مسابقه اعلام کرده به دلیل ناامن بودن محل مسابقه و همچنین مصدومیت بازیکنان‌مان در درگیری قادر به ادامه بازی نیستیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اگر واقعاً بازیکنان شهروند با چوب و چاقو مصدوم شده‌اند چرا بازیکنان این تیم سر و صورت خود را با یخ و با باند کشی بسته بودند؛ مگر می‌شود با باند کشی زخم و یا شکستگی را مداوا کرد.

لک همچنین در رابطه با وضعیت بد و حواشی این روزهای لیگ برتر فوتسال بیان داشت: من قبل از این اتفاقات در مصاحبه‌های خودم به سازمان لیگ و کمیته فوتسال در رابطه با مرحله پلی‌آف و حساسیت این چند بازی آخر هشدار داده بودم. با توجه به تساوی بازی مس در بازی روز گذشته قهرمانی ما در این هفته قطعی شده است تیم ما اصلاً نیازی نداشته که بخواهد روی پیروزی و شکست بازی با شهروند حساس باشد. من حتی به چند بازیکن اصلی خود استراحت داده بودم من فکر می‌کنم دست‌هایی پشت پرده بوده که می‌خواسته این حواشی را به وجود بیاورد.

وی تصریح کرد: همه این اتفاقات به خاطر عدم مدیریت کمیته فوتسال و سازمان لیگ است. در کجای دنیا مرحله پلی‌آف اینگونه برگزار می‌شود که تیم اول با ۳۸ امتیاز بخواهد در مرحله پلی‌آف شرکت کند اما هیچ‌گونه امتیاز و مزایایی برای این تیم در نظر نگرفته باشند و به نظر من اسم مرحله پلی‌آف مرحله حذفی است که به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: لیگ ما اتفاقات و حواشی زیادی دارد اما متأسفانه هیچکس نه حاضر است پاسخگو باشد و نه پیگیری کند و حاصل این عدم پاسخگویی‌ها همین اتفاقاتی است که این روزها در لیگ شاهد آن هستیم. پلی‌آف یک تصمیم فنی برای باشگاه‌ها است و این مرحله باید به لیگ ما کمک کند. حرف من با مسئولان کمیته فوتسال و سازمان لیگ این است وقتی که این کمیته می‌خواهد یک تصمیم فنی بگیرد لااقل باید از باشگاه‌ها و کسانی که تجربه کافی دارند نظرخواهی کنند. مرحله پلی‌آف در کل دنیا برگزار می‌شود اما فوتسال ما همه چیزش با دنیا فرق می‌کند در کشور خودمان و در لیگ بسکتبال و والیبال هم مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود اما مسئولین کمیته فوتسال حاضر نیستند که مشورت و حتی از لیگ‌های ایران الگوبرداری کنند.

لک  گفت: در هیچ جای دنیا مرحله پلی‌آف را در سه هفته برگزاری مسابقات به اتمام نمی‌رسانند مگر می‌شود در ۲۶ هفته مسابقه برگزار شده در سه هفته بخواهیم نتیجه‌اش را مشخص کنیم.

وی در پایان گفت: واقعاً متأسفم برای این تصمیمات عجیب که این روزها در فوتسال ما گرفته می‌شود. اگر کمیته فوتسال زودتر این مسائل را حل نکند مطمئن باشید فوتسال ما در آینده با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود و از این به بعد شاهد حوادثی بدتر از این روزها در لیگ فوتسال ایران خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

ساری با گیتی مشکل داره این شکل برای الان نیست از قبل هم بوده

ساروی.. دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

ما که همیشه تو ساری سعی میکردیم به شما توهین نشه و بازی به خیر و خوشی تموم بشه. ولی ایندفعه که میای ساری میفهمی توهین و فحاشی چیه!

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

مشکل اصلی اتفاقا خود لک هستش با ١٠ تا بازیکن تاپ این بازی افتضاح رو انجام میده
دستیاراش هیچی حالیشون نیست و فقط فحاشی و اعتراض میکنن
مسئولین تیم براش دستیار و بازیکن انتخاب میکنن
حالا هم این حرفا رو میزنه تا ذهن مردم رو منحرف کنه
استارت تمام دعواها و درگیری ها و فحاشی ها رو هم دستیارای خود لک رقم زدن

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

خدا اون روزه نیار شماها دیگه بیایین سارى ،شماها با همه مشکل دارین با مس مقصر اونا هستن با حفارى مقصر اونا هستن با ما چى مقصر ما بودیم شماها خودتون مشکل دارین بد خوابى واستون دیدیم

نام ... سه شنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

دفعه بعدی که بیاین اصفهان زنده برنمیگردید.محرومم کردین گیتی رو بیرون ورزشگاه …