کد خبر : 129210
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 10:28
-

نجاریان:هواداران اصفهانی مانند رینگ بوکس بازیکنان ما را زدند/ برای کادرفنی گیتی‌پسند متأسفم/ اگر دلجویی نمی‌کنند با صحبت‌های خود نمک به زخم ما نپاشند

نجاریان:هواداران اصفهانی مانند رینگ بوکس بازیکنان ما را زدند/ برای کادرفنی گیتی‌پسند متأسفم/ اگر دلجویی نمی‌کنند با صحبت‌های خود نمک به زخم ما نپاشند
سعید نجاریان،‌ مدیرعامل تیم شهروند ساری گفت: هواداران تیم گیتی‌پسند در بین نیمه مانند رینگ بوکس از روی نرده‌ها به داخل زمین ریختند و بازیکنان ما کتک زدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره درگیری‌های پیش آمده در دیدار تیم‌های شهروند ساری و گیتی‌پسند اصفهان و زخمی شدن شماری از بازیکنان تیم ساری اظهار داشت: این اتفاقات بسیار تأسف برانگیز است. با تمام احترامی که برای تیم گیتی‌پسند قائلم، اما دلیل این اتفاقات را ضعف مسئولان برگزار کننده اصفهانی می‌دانم. این اتفاقات حیثیت رشته فوتسال را می‌برد. قطعاً اتفاقات تلخ اصفهان سال‌ از ذهن هواداران پاک نخواهد شد.

«آیا نیروی انتظامی به اندازه کافی در سالن حضور نداشت که مانع ورود هواداران به داخل زمین شود،؟» وی در واکنش به این پرسش تصریح کرد: در ساری با این همه هوادار همواره یگان ویژه در سالن حضور دارد و همه چیز کنترل می‌شود. آیا باید حتماً دست یا پا می‌شکست که مسئولان اصفهان به فکر بیفتند؟ این مسابقه اگر در مرحله پلی‌آف برگزار شود، چطور می‌خواهند آن را کنترل کنند؟ این اتفاقات به شهرهای دیگر هم سرایت می‌کند. شهر اصفهان که آنقدر میزبانی‌های بزرگ داشته وقتی اینطور مسابقه برگزار می‌کند از شهرهای دیگر چه  انتظاری داریم؟

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری ادامه داد: جدا از اینها، ناراحتی من از کادرفنی تیم گیتی‌پسند است که مصاحبه‌های عجیب می‌کنند و می‌گویند این اتفاقات برنامه‌ریزی شده بود! این حرف چه معنی دارد؟ یعنی ما برنامه‌ریزی کرده بودیم دست یا پای بازیکن‌مان بشکند؟ بازهم خدا را شکر ما ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم، در ضمن نماینده فدراسیون فوتبال به دلیل نبود امنیت بازی را نیمه کاره گذاشت، این چه حرفی است که می‌گویند تیم شهروند در زمین حاضر نشده است! ساعت یک بامداد فرماندار و اعضای شورای شهر اصفهان به بیمارستان آمدند و از ما دلجویی کردند اما کادرفنی گیتی‌پسند همان لحظه می‌گوید باید این موضوع بررسی شود و شاید برنامه‌ریزی شده باشد!

نجاریان در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش گفت: سه بازیکن ما صبح امروز از بیمارستان مرخص شدند. پای رضا امانی و دست امیرحسین رسولی و امیرحسین اسماعیلی به دلیل ضربات چوب و چماق شکسته و گچ گرفته شده است. من برای مردم اصفهان احترام قائلم اما این کار باعث آبروریزی و زیر سوال رفتن حیثیت این رشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه شهروند ساری شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال کرده است یا خیر؟ عنوان کرد: خیر، این موضوع کاملاً مشخص است و گزارش نماینده فدراسیون هم روشن است. فیلم اتفاقات نیز به طور کامل موجود است. هواداران از روی نرده‌ها به داخل زمین ریختند و مانند رینگ بوکس بازیکنان ما را زیر مشت و لگد گرفتند. واقعاً به جز تأسف کار دیگر نمی‌توان کرد. همانطور که گفتم من فقط برای کادرفنی تیم گیتی‌پسند متأسفم. بازیکنان این تیم همه ملی‌پوش هستند ادعای جهانی بودن دارند، حداقل اگر دلجویی نمی‌کنند با صحبت‌های خود نمک به زخم ما نپاشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام .... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

تو با همه مشکل داری الان که دیگه کریم منصوری نیست حواتو داشته باشه

نام ... دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

اقایان فوتسال این تیم تبانی پسند هیچ نسبتی با مردم اصفهان نداره

نام ... سه شنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

دقیقان همینطوره
عذرخواهی ما رو بپذیرید

هوادار شهروند دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

جای تاسف داره که بازیکنان شهروند مصدوم شدن کادر فنی از برنامه ریزی بودن حرف میزنه پس ماهم تو ساری بزنیم دستو پای بازیکنای گیتیو بشکونیم بعد بگیم تیم گیتی برنامه ریزی شده اقدام کردن سطح خودتونو بازدن این حرفا آوردین پایین