کد خبر : 129375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 15:28
-

مظفر :سطح بازیکنان فوتسال کویت صفر و حتی در بخش هایی زیر صفر است

مظفر :سطح بازیکنان فوتسال کویت صفر  و حتی در بخش هایی زیر صفر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره برنامه ها و اهداف فدراسیون کویت در بخش فوتسال بانوان گفت: یک برنامه ریزی دوساله تا پایان سال ۲۰۲۰ مهیا کرده‌ایم و روزانه تمرینات را پیگیری می‌کنیم. برنامه ریزی شامل فعالیت در بخش تیم های ملی، آموزشی و برگزاری مسابقات داخلی و خارجی است. شهرزاد مظفر افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره برنامه ها و اهداف فدراسیون کویت در بخش فوتسال بانوان گفت: یک برنامه ریزی دوساله تا پایان سال ۲۰۲۰ مهیا کرده‌ایم و روزانه تمرینات را پیگیری می‌کنیم. برنامه ریزی شامل فعالیت در بخش تیم های ملی، آموزشی و برگزاری مسابقات داخلی و خارجی است.

شهرزاد مظفر افزود: از سوم بهمن ماه نخستین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۱ تیم شروع به کار خواهد کرد. تمرینات تیم ملی را نیز آغاز کرده ایم، حدود ۱۷ بازیکن با عبور از تست به اردوهای تیم ملی راه یافته‌اند. با شروع مسابقات لیگ در صورت شناسایی بازیکنان با استعداد آنها نیز به اردوی ملی دعوت خواهند شد تا از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سطح بازیکنان فوتسال کویت صفر و حتی در بخش هایی زیر صفر است، برنامه ریزی دو ساله ای انجام داده ایم تا در این مدت شاهد پیشرفت باشیم. تیم ملی دیدارهای دوستانه و اردوهایی را در داخل و خارج کویت برگزار خواهد کرد.

مظفر در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه هدف فوتسال کویت در بخش زنان چیست؟ گفت: ۱۰ بازی تدارکاتی در نظر گرفته‌ایم که ۶ بازی در کویت و ۴ دیدار خارج از کویت برگزار خواهد شد. هدف نهایی تیم ملی ، حضور در مسابقات ۲۰۱۹ جام خلیج است و سپس هدف نهایی و اصلی، شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ است. حضور در این دو مسابقه رسمی بسیار مهم است و برنامه ریزی‌ها بر اساس این دو هدف عمده انجام می شود. علاوه بر هدایت تیم ملی به عنوان سرمربی، مدیر فنی نیز هستم و در بخش هایی به ویژه در بخش آموزش، برنامه ریزی ها را سه – چهار ساله بسته‌ام.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که کویت می تواند حریف سختی برای ایران در چند سال آینده شود یا خیر؟ گفت: فوتسال بانوان کویت از صفر و حتی از زیر صفر شروع شده است و نمی توان تا دو سال آینده این تیم را حریف سختی برای ایران دانست. در حال حاضر هدف کویت این است تا از تیم هایی در سطح خود مانند بحرین، عراق و … عقب نیافتد و از اینها پیشی بگیرد. برای پیشرفت کردن شاخصه هایی لازم است و فدراسیون کویت طوری برنامه ریزی دارد که پس از گذشت دو سال در نقطه ای که امروز حضور دارند نباشند. نه من و نه فدراسیون این انتظار را از تیم ملی کویت نداریم که در مدت دوسال جز تیم هایی مدعی باشد اما باید در بین تیم هایی قرار گیرد که پیشرفت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.