کد خبر : 129379
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 12:53
-

پرهیزگار:با برزیل فروردین ماه در یک شهرستان بازی می کنیم/ کفاشیان از امارات به اتفاقات لیگ رسیدگی می کند!/ کمیته فنی و توسعه منحل نشده است

پرهیزگار:با برزیل فروردین ماه در یک شهرستان بازی می کنیم/ کفاشیان از امارات به اتفاقات لیگ رسیدگی می کند!/ کمیته فنی و توسعه منحل نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزگار در مورد آخرین وضعیت تیم‌های ملی فوتسال گفت: برنامه های تیم های ملی طبق برنامه ریزی های قبلی در حال پیگیری است و از بدو شروع کارم در کمیته فوتسال تا به امروز دو جلسه خوب با ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان و کادر فنی وی و همچنین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزگار در مورد آخرین وضعیت تیم‌های ملی فوتسال گفت: برنامه های تیم های ملی طبق برنامه ریزی های قبلی در حال پیگیری است و از بدو شروع کارم در کمیته فوتسال تا به امروز دو جلسه خوب با ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان و کادر فنی وی و همچنین با شاندیزی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال وکادر فنی این تیم  برگزار کردیم. در این جلسات در مورد اولین حضور و بازی رسمی تیم‌ ملی زیر ۲۰ سال در بازی‌های آسیایی که  قرار است در سال آینده به میزبانی تبریز برگزار شود تصمیماتی گرفته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تیم ملی بزرگسالان سه بخش را تعریف کردیم. یک بازی‌های مقدماتی آسیایی دوم  بازی‌های جهانی و سوم بازی‌های تدارکاتی که در حال حاضر قرار است در ماه آینده ۲ بازی دوستانه در کشور صربستان با تیم ملی آن کشور داشته باشیم و همچنین با مکاتباتی که با برزیل داشتیم و با توجه به اینکه بازی رفت انجام نشده بود از تیم ملی آن کشور جهت حضور در ایران دعوت کردیم که به موفقیت‌های خوبی رسیدیم و این بازی قرار است در فروردین سال آینده در یکی از شهرستان‌ها برگزار شود. در صورتیکه بازی با برزیل به هر دلیلی لغو شود تیمی در خور و شان تیم ملی دعوت می‌کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به سوالی که شما مدعی شدید که حوزه مسئولیت کاری من تیمهای ملی است و موضوع اتفاقات لیگ به من ارتباطی ندارد، گفت: بله این موضوع درست است کمیته فوتسال  از دو بخش تشکیل شده یکی سازمان لیگ فوتسال که یک موسسه خصوصی ثبت شده است و حوزه کاری این سازمان  مسئولیت برگزاری نظارت مسابقات لیگ‌های فوتسال است که با مدیریت کفاشیان و دبیر کمیته فوتسال سلیمانی اداره می‌شود. بخش دوم کمیته فوتسال است که حوزه کاری من است این کمیته در بحث تیم‌های ملی و بازی‌های رسمی و همچنین حضور در تورنمنت‌های مختلف را برعهده دارد.

پرهیزکار همچنین در مورد اتفاقات و حواشی هفته گذشته در اصفهان گفت: من هم از این موضوع خیلی ناراحت شدم و این اتفاق ناگواری بود که برای جامعه فوتسال رخ داد که کفاشیان ریاست سازمان لیگ  به دلیل اینکه نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم هستند و با تیم ملی بزرگسالان در امارات حضور دارند در حال رسیدگی به این موضوع از امارات است و امیدوارم از این به بعد شاهد این اتفاقات نباشیم.

پرهیزگار همچنین در مورد اتفاقات لیگ های فوتسال گفت: ما نباید بگذاریم این اتفاقات به لیگ ما آسیب بزند همه می‌دانیم که تمام بازیکنان تیم‌های ملی در ردهای مختلف از این لیگ‌ها بیرون می‌آیند و اگر نتوانیم جلوی این گونه حوادث واتفاقات را بگیریم قطعا این موضوعات در آینده به تیم‌های ملی  ما آسیب می‌زند.

وی در پاسخ به سؤالی که با توجه به اینکه ترابیان رئیس کمیته فنی استعفا داده عده‌ای گفتند که کمیته فوتسال بعد از رفتن وی منحل می‌شود گفت: جا دارد از ترابیان تشکر ویژه‌ای بابت زحمات زیادی که برای فوتسال کشیده‌اند داشته باشم. کمیته فنی رکن اصلی فوتسال است تمام تصمیماتی چه از لحاظ فنی و مدیریتی که برای تیم‌های ملی گرفته می‌شود از این کمیته بیرون می‌آید. اصلا چنین چیزی صحت ندارد که  این کمیته منحل شده البته این موضوع درست است که در حال حاضر فعالیتی ندارد اما تا به امروز ما نفرات برتری که می‌توانند به این کمیته و به فوتسال کمک کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند را انتخاب و حتی صحبت‌هایی هم با آنها داشتیم و منتظریم در جلسه‌ای که با تاج ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می شود تصمیم نهایی در رابطه با اعضاء جدید گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.