کد خبر : 129452
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 - 13:02
-

سرمربی تیم ملی‌ فوتسال با تیم شهرش اختلاف دارد؟!

سرمربی تیم ملی‌ فوتسال با تیم شهرش اختلاف دارد؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال اعلام شده و هفده ملی‌پوش باید از فردا (شنبه) زیر نظر محمد ناظم‌الشریعه به تمرین بپردازند. این درحالی است که هم‌چنان مثل اردوهای قبل، هیچ نامی از بازیکنان ارژن در فهرست تیم ملی به چشم نمی‌خورد. با انتشار فهرست جدید، شایعاتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال اعلام شده و هفده ملی‌پوش باید از فردا (شنبه) زیر نظر محمد ناظم‌الشریعه به تمرین بپردازند. این درحالی است که هم‌چنان مثل اردوهای قبل، هیچ نامی از بازیکنان ارژن در فهرست تیم ملی به چشم نمی‌خورد. با انتشار فهرست جدید، شایعاتی مبنی بر اختلاف سرمربی تیم ملی با تیم ارژن شیراز مطرح شده است. ریشه این مسائل به گذشته بازمی‌گردد؛ جایی که دو باشگاه قدیمی شیراز یعنی صدرا و ارژن به اختلاف خورده بودند و محمد ناظم‌الشریعه نیز مدیریت باشگاه صدرا شیراز را به عهده داشت. ارژنی‌ها در محرومیت میثم برمشوری نیز به دنبال ردپایی از سرمربی تیم ملی بودند و اکنون بعد از دعوت نشدن هیچ بازیکنی از این باشگاه به تیم ملی، دوباره بحث اختلافات قدیمی مطرح شده است.

حمید کمالی، سرمربی تیم ارژن شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دعوت نشدن بازیکنان تیمش به اردوهای تیم ملی توضیح داد: من هیچ‌گاه راجع ‌به تیم ملی اظهار نظر نکرده‌ام و اگر هم موردی بوده به خود ناظم‌الشریعه انتقال داده‌ام. درباره دعوت نشدن بازیکنان ارژن به تیم ملی باید بگویم اوایل فصل بود که فخری یکی دو بار دعوت شد اما به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرین‌ها شرکت کند. سپس اسحاق سورغالی دعوت شد اما او هم مچ پایش درد گرفت و در فیزیوتراپی‌ها شرکت کرد. این که گفته‌ می‌شود این دو بازیکن اردو را ترک کرده‌اند صحت ندارد.

او افزود: فکر نمی‌کنم مورد خاصی در این زمینه وجود داشته باشد چرا که همین دیروز با آقای ناظم‌الشریعه صحبت کردم و او گفت جعفر نجفی در فهرست تیم ملی بود اما به دلیل شکستگی دستش، دعوت نشد.

سرمربی ارژن هم‌چنین از ندیدن بازی‌های ارژن توسط سرمربی تیم ملی گلایه کرد و به ایسنا گفت: آقای ناظم‌الشریعه با وجود این که در شیراز تشریف دارد اما یک بار هم برای دیدن بازی‌ ما به سالن نیامده است. ما و مردم شیراز دوست داشتیم فصلی که گذشت این اتفاق می‌افتاد؛ حال شاید در بازی آخرمان آقای ناظم‌الشریعه را در سالن ببینیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

این آقاى سرمربى ناراحت هستند که مربیان استان فارس از ایشان سابقه بیشترى در لیگ برتر دارند !!!براى همین مسابقات ارژن رو نمیتوانند از نزدیک ببینند !!!