کد خبر : 129447
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 - 12:56
-

سلیمانی:دوستانی که مدعی هستند چه از جان فوتسال می‌خواهند؟/در اصفهان هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفته و یک درگیری عادی بوده است/در فوتبال چشم تماشاگری کور شد و اینقدر شلوغ نکردند/بچه جبهه و جنگ هستم

سلیمانی:دوستانی که مدعی هستند چه از جان فوتسال می‌خواهند؟/در اصفهان هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفته و یک درگیری عادی بوده است/در فوتبال چشم تماشاگری کور شد و اینقدر شلوغ نکردند/بچه جبهه و جنگ هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در واکنش به صحبت‌های روز گذشته حسین شمس در رابطه با اتفاقات و حواشی اخیری که در بازی تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری رخ داده و وی سازمان لیگ و کمیته فوتسال را مقصر دانسته گفت: من نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند کمیته فوتسال را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در واکنش به صحبت‌های روز گذشته حسین شمس در رابطه با اتفاقات و حواشی اخیری که در بازی تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری رخ داده و وی سازمان لیگ و کمیته فوتسال را مقصر دانسته گفت: من نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند کمیته فوتسال را بدون هیچ‌گونه دلیل و تنها با یک اتفاق که در هر مسابقه‌ای امکان دارد پیش بیاید زیر سؤال ببرند. من در اینجا به کسانی که بدون هیچ دلیل و مدرک قانونی منتقد سازمان لیگ و کمیته فوتسال هستند می‌گویم این سازمان برنامه‌ریزی خودش را داشته و تا به امروز موفق و هر تلفنی را پاسخگو و هیچ نامه‌ای را بی‌پاسخ نگذاشته است.

وی در ادامه گفت: علت مخالفت با سازمان لیگ این موضوع است که ما در این سازمان جلوی بی‌نظمی‌ها و عدم مدیریت‌ها و… را گرفتیم و تقویم ورزشی فوتسال را هر ساله زیر نظر کفاشیان رئیس سازمان لیگ برنامه ریزی، اجرا و لیگ‌های فوتسال را بطور منظم برگزار کردیم و این موضوعات حضور ما در کمیته فوتسال و سازمان لیگ را اثبات می‌کند.

دبیر کمیته فوتسال افزود: تا به امروز ما شش هزار نماینده ناظر، ۱۲ هزار نفر داور به مسابقات اعزام و نزدیک به سه هزار بازی برگزار کردیم و تمام اینها را با کمترین هزینه و اقتصاد مقاومتی برگزار کردیم  و همچنین  تا به امروز تمام هزینه ها را در سازمان لیگ با درآمد خود کمیته فوتسال و این سازمان پرداخت کردیم تیم بزرگسالان را قهرمان آسیا، بانوان را قهرمان آسیا، زیر ۲۰ سال را قهرمان آسیا کرده‌ایم واقعا می‌خواهم بدانم انتظار از فوتسال چیست؟

سلیمانی ادامه داد: امروز که حاضر به پاسخگویی شده‌ام به این دلیل است که این دوستانی که مدعی هستند چه از جان فوتسال می‌خواهند.اگر به سوابق ورزشی همین افراد پر ادعا نگاهی کنید متوجه می شوید که این سالها همین افراد به هر باشگاهی که ورود کرده‌اند آن باشگاه یا سقوط و یا ویران شده و سازمان لیگ نمی‌تواند پاسخگو عملکرد و عدم مدیریت این افراد باشد.

وی گفت: همین دوستان مدعی حضور کفاشیان در امارات هستند که چرا وی در ایران و سازمان لیگ پاسخگو حوادث اصفهان نمی باشد. در جواب می‌گویم کفاشیان نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است. اگر وی در امارات حضور دارد حضورش به دو دلیل و ضروری است که هم به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال ایران و هم به عنوان نماینده کنفدراسیون آسیا باید ناظر بر مسابقات جام ملتهای آسیا باشد. حال اگر وی نمی‌رفت همین افراد مدعی بودند که چرا کفاشیان در کنار تیم ملی و در امارت حضور ندارد. من باز تکرار می‌کنم حضور فیزیکی کفاشیان در حال حاضر نیاز نیست تمام کارها و مکاتباتی که در سازمان لیگ انجام می‌شود با هماهنگی و امضای وی است.

وی گفت: فوتسال ایران هیچ کمبودی از نظر مربیانی که ادعا دارند ندارد. ما اینقدر مربی و مشاور با تجربه در کمیته فوتسال و سازمان لیگ داریم که تا چندین سال نیازی نیست از افراد پر ادعا استفاده کنیم. باز هم تکرار می‌کنم در اصفهان هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفته و یک درگیری عادی بوده مثل درگیری‌هایی که در هر مسابقه ورزشی امکان دارد رخ دهد اتفاق افتاده این آقایان حواشی اصفهان را بزرگ و سیاسی جلوه دادند در فوتبال هم چشم یک تماشاگر استقلال کور شد و اینقدر مسئله را کسی بزرگ نکرد  این افراد نیت و هدف  خاصی را دنبال می‌کنند.

دبیر کمیته فوتسال در ادامه تسریع کرد: این افراد خدمت را برای مادیات می‌خواهند. دلسوزی این نیست که برویم روی پشت بامها فریاد بزنیم مگر در فوتسال چه چیزی است که می‌خواهیم این همه هیاهو راه بیاندازیم.

سلیمانی گفت: خدمت به فوتسال و مردم در خون من است هیچ اتفاقی در کمیته فوتسال و سازمان لیگ رخ نداده درگیری در اصفهان هم مثل درگیری‌های دیگری که امکان دارد در هر مسابقه ورزشی روی دهد اتفاق افتاده است امروز هم یک نماینده مجلس جهت بازدید به کمیته فوتسال و سازمان لیگ آمده بود و وی همه چیز را از نزدیک شاهد و در پایان هم خیلی راضی بود.

وی افزود: من هیچ‌وقت گرایش سیاسی، اشراف‌گرایی، اسراف‌گرایی و رفتار طاغوتی نداشته و این موضاعات  را به هیچ وجعه نمی‌پسندم. ما بچه‌های جنگ و جبهه هستیم و تا آخر هم پای آرمانهای خود هستم و تا به امروز هم از هیچ رانتی استفاده نکردم و مطمئن باشید در مقابل کسانی که به دنبال سو استفاده از بیت المال هستند ایستادگی می‌کنم.

سلیمانی گفت: عده ای می‌خواهند مسائل را بزرگ جلوه دهند و بیهوده و بدون مدرک دلیلی دیگران را محکوم و به دنبال جوسازی و سوء استفاده خودشان هستند من در اینجا به آنها به صراحت می‌گویم اگر دست از صحبت‌ها و هیاهوی خود برندارند آنها را به کمیته انضباطی و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: شجاعت و مردانگی چیز خوبی است همین دوستانی که این همه سر و صدا و هیاهو در رسانه‌ها راه می‌اندازند وقتی به کمیته فوتسال و سازمان لیگ وارد می‌شوند آنقدر سر خود را خم می‌کنند که انگار وارد درب زورخانه شده‌اند و وقتی که از درب خارج می شوند از پشت خنجر و اخلاق ناجوانمردانه و غیر ورزشی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

حسین شمس منافعش در إیجاد درگیرى با دیگران هست و فقط میخواد با این صحبت ها خودش رو مطرح کنه بگه منم هستم نگران نباش آقاى سلیمانى

حسین شمس همیشه سر سفره گیتی پسند بوده وحسابی خورده حالاهم هنوز در توهمه حرفهای بیهوده این افراد وامثال اینها راه به جایی نمیبره نون ونمک اصفهانیها را خورده و حرف نا حق میزنه محبوبیتی نداره خودش هم میدونه مثل منصوری که فقط تفرقه می اندازه

ساروی یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲:۰۴

جمع کنین بابا خیلی خنده دارین بازیکن ما رو زدن ترکوندن آقایون میگن عادی بوده خجالت بکشین درست کل فدراسیون اصفهانین اما این قضیه بحثش فرق میکنه چون این تیم پشتوانه مردمی داره که حاضرند جون بدن براش تماشاگرای ساری مشتاقانه انتظار برخورد تیمشون با گیتی پسند و دارن مخصوصا مهدی جاوید