کد خبر : 129541
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 9:53
-

گام بلند هایپر برای رسیدن به پلی آف/ نفتی ها در مشهد زمین گیر شدند/ پیروزی مقتدرانه سربازان ناجا / خداحافظی قمی ها با لیگ یک

گام بلند هایپر برای رسیدن به پلی آف/ نفتی ها در مشهد زمین گیر شدند/ پیروزی مقتدرانه سربازان ناجا / خداحافظی قمی ها با لیگ یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته شانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر پنج شنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: الماس شهر قم ۱ – خالص سازان زنجان ۱ گلزنان: علی عباسی (قم) امین ستاریان (زنجان)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته شانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر پنج شنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
الماس شهر قم ۱ – خالص سازان زنجان ۱

گلزنان:
علی عباسی (قم)
امین ستاریان (زنجان)

تیم الماس شهر قم که آخرین شانس های خود را برای بقاء در لیگ یک امتحان می کند، این هفته پذیرای تیم خالص سازان زنجان بود. زنجانی ها که در نیم فصل دوم عملکرد پر فراز و نشیبی را از خود نشان داده اند، برای نزدیک تر شدن به صدر جدول چشم به سه امتیاز این دیدار دوخته بودند. قمی ها تمام توان خود را در این دیدار به کار گرفتند و نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند؛ اما در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا با این تساوی به کار هیچ یک از دو تیم نیاید. زنجانی ها با این تساوی از قافله صدرنشینان عقب افتادند و صعود آن ها به مرحله پلی آف به اما و اگر کشید. سقوط قمی ها نیز با توجه به پیروزی تیم هبلکس رضوی مشهد قطعی شد و آن ها وداع تلخی با لیگ یک داشتند و به دسته پایین تر سقوط کردند. تیم الماس شهر قم از اول فصل با مشکلات مدیریتی و مالی فراوانی مواجه بود. ظاهرا مسئولین استان قم هم از این تیم آن طور که باید و شاید حمایت نکردند و این نتیجه کسب شده حاصل مجموعه ای از این بی تدبیری ها در فوتسال این استان می باشد. خالص سازان زنجان با بیست و سه امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و قمی ها نیز با نُه امتیاز در رده هشتم این گروه قرار گرفته اند.
هبلکس رضوی مشهد ۴ – نفت امیدیه ۲

گلزنان:
محمدرضا رحمان نیا ۲ – جمال توکلیان ۲ (مشهد)
سعید عساکره – سعید کرمی (امیدیه)

هبلکس رضوی مشهد که در نزدیکی منطقه سقوط قرار دارد، برای کسب پیروزی و تثبیت بقاء خود در لیگ یک، از تیم صدرنشین نفت امیدیه پذیرایی می کرد. نفتی ها خیالشان از بابت صعود به مرحله پلی آف راحت شده است و به بازیکنان جوان تر و کم تجربه تر خود میدان می دهند. آن ها در این دیدار با ترکیبی از جوان ها و بازیکنان اصلی خود پا به میدان گذاشتند. مشهدی ها نیز از این فرصت به خوبی استفاده کردند و توانستند سه امتیاز شیرین این دیدار را دشت کنند. مشهدی با این پیروزی در لیگ یک ماندگار شدند و مجموع امتیازات خود را به عدد هفده رساندند. شاگردان ملحانی در امیدیه نیز با همان سی امتیاز کماکان در صدر جدول حکومت می کنند.
پاس ناجا ۵ – شهرصدرا شیراز ۳

گلزنان:
محمد نامنی – مهدی وفائی – محمدرضا دهقانی – سعید دل انگیز – نادر نادری (پاس)
هادی بافنده – محمدرضا مرادیان – صادق مرادی (شیراز)

تیم صدرا شیراز که دو هفته پیش از این دیدار سقوطش به دسته پایین تر مسجل شده بود، با خیالی آسوده و بدون استرس، برای کسب اولین پیروزی خود در لیگ یک، سربازان ناجا را پیش رو می دید. پاسی ها نیز که در این فصل با بدشانسی تمام از قافله مدعیان عقب مانده بودند، چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند تا کماکان بارقه های امید را برای صعود به مرحله پلی آف زنده نگه دارند. شاگردان دل انگیز در پاس با ارائه یک نمایش زیبا و تماشاگرپسند موفق شدند با پنج گل شیرازی ها را در هم بکوبند. صدرا شیراز فقط یک بازی دیگر در لیگ دارد و برای کسب تنها یک پیروزی می جنگد. پاسی ها با احتساب این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد بیست و یک رساندند و به رده چهارم جدول صعود کردند. صدرا شیراز هم کماکان سه امتیازی و در قعر جدول باقی ماند.

هایپرشهر شاهین شهر ۸ – رسالت مازندران ۴

گلزنان:
حسین قپانچی ۳ – احسان جزینی ۲ – ایمان ادریس – مسعود فلاح – امیر بارسنی(شاهین شهر)
احمد دستیاران – مهران رضاپور – ناصر عجم – عماد محمدی (مازندران)

هایپر شاهین شهر برای رسیدن به مرحله پلی آف انرژی مضاعفی گرفته است. آن ها با کسب نتایج درخشان در نیم فصل دوم آهسته آهسته خود را به بالای جدول رساندند. هایپری ها در این هفته و با حمایت تماشاگران پر شمار خود، از تیم رسالت مازندران پذیرایی می کردند. شاگردان سعید رستمی از حساسیت بالای این دیدار مطلع بودند و از همان ابتدا با توپ پر وارد میدان شدند. یاران ایمان احمدی در رسالت مازندران در این دیدار نمایش خوبی از خود به نمایش نگذاشتند و نتوانستند آن طراوت همیشگی را از خود نشان دهند. این بازی زیبا و تماشاگر پسند دوازده گل به همراه داشت که در نهایت سهم نماینده اصفهان بیشتر بود و آن ها موفق شدند پیروز این‌ میدان لقب بگیرند. هایپری ها با این پیروزی بیست و نه امتیازی شدند و گام بلندی برای حضور در مرحله پلی آف برداشتند. رسالت مازندران نیز بیست امتیازی باقی ماند و به رده ششم جدول نزول کرد.

تیم شهرداری رشت در این هفته استراحت داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.