کد خبر : 129544
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 9:57
-

چشمک شاهین به پلی آف / مقاومت تهران جام زهر را نوشید/ پیروزی پرگل اما بی فایده اقلیدی ها/ سفیرگفتمان به شیراز نرسید!

چشمک شاهین به پلی آف / مقاومت تهران جام زهر را نوشید/ پیروزی پرگل اما بی فایده اقلیدی ها/ سفیرگفتمان به شیراز نرسید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته شانزدهم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر پنج شنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: مقاومت اقلید ۸ – ایرالکو اراک ۴ گلزنان: فرزاد جباری ۲ – مسعود هدایت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته شانزدهم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر پنج شنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
مقاومت اقلید ۸ – ایرالکو اراک ۴

گلزنان:
فرزاد جباری ۲ – مسعود هدایت ۲ – علیرضا محمدی ۲ – سجاد جباری – علیرضا مختار آبادی (اقلید)
علی فتاحی ۲ – افشین ابوالحسنی – محمد کرمی (اراک)

تیم عباس نژاد اقلید برای فرار از سقوط نیازمند سه امتیاز دیدار با ایرالکو اراک بود. آن ها علاوه بر این که اراکی ها را روبروی خود می دیدند، نیم نگاهی هم به سایر بازی ها داشتند تا بتوانند با کمک شانس و اقبال در لیگ ماندگار شوند. اراکی ها اما با خیالی آسوده پا به این دیدار گذاشتند. آن ها نه دیگر شانسی برای صعود داشتند و نه ترسی از سقوط. اقلیدی ها نمایش خوبی از خود به جای گذاشتند اما هرچه در این دیدار گل زدند پرپر شد و آن ها در نهایت به دسته پایین تر سقوط کردند. تیم عباس نژاد اقلید که این فصل به لیگ یک آمده بود، مجددا باید به دسته پایین تر برود و دوباره تلاش کند بلکه روزی رویای صعود به لیگ برتر را تحقق ببخشد. ایرالکو اراک با کسب شانزده امتیاز به کار خود در این لیگ خاتمه داد و در رتبه ششم این گروه قرار گرفت.

شاهین کرمانشاه ۸ – شهرداری قزوین صفر

گلزنان:
حامد ایوانی ۳ – حمید سلیمانی ۲ -سعید چقازردی – رامین باباجانی – پیام رستمی (کرمانشاه)

شاهین کرمانشاه در خانه از شهرداری قزوین پذیرایی می کرد. قزوینی ها که خاطرشان از ماندن در لیگ راحت شده بود و امیدی هم برای صعود به پلی آف نداشتند، با ترکیبی از بازیکنان جوان خود پا به کرمانشاه گذاشته بودند. شاهینی ها اما به دنبال پیروزی در این دیدار بودند. آن ها نیم نگاهی به پایتخت هم داشتند و منتظر لغزش مقاومت تهران بودند. شاگردان همتیان ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و با هشت گل قزوینی ها را در هم کوبیدند. از آن طرف شانس هم با آن ها یار بود و مقاومت بازی خودش را واگذار کرد. و این بود فرجام خوش شاهین کرمانشاه در مرحله گروهی لیگ یک کشور. آن ها مزد بازی های خوب خود را در این فصل گرفتند و موفق شدند با کسب بیست و چهار امتیاز یکی از مسافران پلی آف باشند. شهرداری قزوین نیز با نوزده امتیاز به کار خود پایان داد و حائز رتبه چهارم شد.
مقاومت تهران ۱ – رعد پدافند اصفهان ۲

گلزنان:
مهدی موحد (تهران)
محمدرضا احمدی – امیرحسین پوزش (اصفهان)

مقاومت تهران در خانه پذیرای رعد اصفهان بود. این دو تیم دو هدف متفاوت داشتند. یکی به دنبال صعود به پلی آف و دیگری به دنبال فرار از سقوط. بازی مرگ‌ و زندگی این دو تیم در حالی برگزار می شد که توجه سایر حریفان نیز به این دیدار و نتیجه اش بود‌. این بازی زیبا و تماشایی تا لحظات آخر با تساوی یک بر یک دنبال می شد‌؛ و این یعنی سقوط رعد اصفهان و صعود مقاومت به پلی آف. اما به یک باره ورق برگشت و این سربازان اصفهانی بودند که بر سربازان تهرانی چیره شدند و موفق شدند با زدن یک گل دیگر، هم بقاء خود در لیگ یک را تثبیت کنند و هم آب سردی بر پیکره یاران محمد خدادادی ریخته باشند. با کسب این نتیجه فرجام تلخی برای مقاومتی ها رقم خورد؛ آن ها که تا به این جای لیگ انواع و اقسام خوش شانسی ها را آورده بودند، در گام آخر کم آوردند و ناکام شدند. البته آن ها در این فصل با حمایت مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال و خرید امتیاز از لیگ دو به لیگ یک آمدند و هیچ بعید نیست با استفاده از همین روابط فصل بعد هم امتیازی از لیگ برتر بخرند و در آن جا حاضر شوند تا هیچ گاه حسرت چیزی را در فوتسال نخورده باشند! رعد اصفهان با کسب این پیروزی شانزده امتیازی شد و با قرارگرفتن در رتبه پنجم جدول به کار خودش در این فصل پایان داد. شاگردان میرزایی در اصفهان دست به کار بزرگی زدند و در آخرین ایستگاه لیگ رستگار شدند. مقاومت تهران نیز با کسب بیست و چهار امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و به کار خودش پایان داد.
شاهد رامک شیراز – سفیر گفتمان تهران
(عدم برگزاری ! )

این دیدار با توجه به نقص فنی در پرواز تیم سفیر گفتمان و نرسیدن این تیم به شیراز، برگزار نشد. هر حکمی که توسط کمیته انضباطی برای نتیجه این دیدار صادر شود، باز هم در سرنوشت پایانی این دو تیم تاثیری ندارد. سفیر گفتمان به عنوان صدرنشین به مرحله پلی آف صعود کرد. تیم شاهد رامک شیراز نیز به دسته پایین تر سقوط کرد‌. سفیر گفتمان موفق شد مجموعا بیست و هفت امتیاز را کسب کند و شاهد شیراز فقط دوازده امتیاز در لیگ امسال کسب کرد‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.