کد خبر : 129776
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 10:19
دسته‌بندی نشده
-

انتخاب انصاری فرد؛خوب یا بد؟/احیای کمیته فنی و توسعه فوتسال

انتخاب انصاری فرد؛خوب یا بد؟/احیای کمیته فنی و توسعه فوتسال
با استعفای عباس ترابیان از ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان،خیلی ها پیش بینی کردند کمیته ای که وجودش چندان نیاز نبود و برنامه هایش به موازات کمیته فوتسال پیش می رفت منحل شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با استعفای عباس ترابیان از ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان،خیلی ها پیش بینی کردند کمیته ای که وجودش چندان نیاز نبود و برنامه هایش به موازات کمیته فوتسال پیش می رفت منحل شود.

کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی که در سالهای اخیر آبستن اتفاقاتی بود با استعفای چندباره اعضای آن ماهیت ابتدایی خود را از دست داد و به جایی برای قدرتنمایی عباس ترابیان و دوستانش تبدیل شد اما در نهایت با استعفای تربیان سرنوشت تازه ای پیش روی این کمیته است. مهدی تاج اخیرا محمد حسن انصاری فرد را به عنوان رئیس این کمیته منصوب کرد تا سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بار دیگر به این رشته برگردد.

در سالهای پس از مربیگری انصاری فرد در تیم ملی فوتسال او بیشتر مشغول مدیریت شد و مهمترین فعالیت او مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و مدیرعاملی باشگاه راه آهن بود با این حال سعی کرد در این سالها فاصله خود با فوتسال را نزدیک نگه دارد.در زمان حضور او در پرسپولیس تیم فوتسال این باشگاه هم فعالیت می کرد. او پیش از این عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال هم بود و دو سال پیش هم به عنوان مشاور باشگاه یاسین پیشرو قم بر فعالیت های فوتسال این تیم نظاره گره بود.حالا اما به نظر می رسد انتخاب انصاری فردر که چهره موجهی در بین فوتسالی ها دارد اولین گام برای احیای کمیته فنی فوتسال است.

البته برخی ها معتقدند با توجه به دوری او از فضای فوتسال انتخاب انصاری فرد انتخاب خوبی نیست اما سابقه او چه در بحث فنی و چه مدیریتی باعث شده تا خیلی ها وزن کنونی کمتیه فنی و توسعه را حتی بالاتر از کمیته فوتسال دانسته و روزهای خوبی را برای این کمیته متصور شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.