کد خبر : 129812
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 15:12
-

شمس:حتما انصاری فرد حقش بوده که انتخاب شود/او ۱۰-۱۲ سال است که فوتسال را ندیده است/ یک تدارکاتچی را به عنوان مسئول کمیته فوتسال انتخاب کرده‌اند

شمس:حتما انصاری فرد حقش بوده که انتخاب شود/او ۱۰-۱۲ سال است که فوتسال را ندیده است/ یک تدارکاتچی را به عنوان مسئول کمیته فوتسال انتخاب کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش عباس ترابیان به خاطر بازنشستگی، از سمت خود در ریاست کمیته فنی فوتسال و توسعه فوتبال ساحلی استعفا کرد. او در سال‌های گذشته ریاست کمیته فوتسال را برعهده داشت که جای خود را به رضا افتخاری داد و پس از آن به عنوان مسئولی کمیته فنی، ارتباطش با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش عباس ترابیان به خاطر بازنشستگی، از سمت خود در ریاست کمیته فنی فوتسال و توسعه فوتبال ساحلی استعفا کرد. او در سال‌های گذشته ریاست کمیته فوتسال را برعهده داشت که جای خود را به رضا افتخاری داد و پس از آن به عنوان مسئولی کمیته فنی، ارتباطش با فوتسال را حفظ کرد. این پست خالی مانده بود تا اینکه روز گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدحسن انصاری‌فرد را طی حکمی به عنوان جانشین ترابیان در کمیته فنی فوتسال و توسعه فوتبال ساحلی انتخاب کرد.
انصاری‌فرد نزدیک به ۱۴ سال پیش سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران را در ۲ مسابقه قهرمان آسیا برعهده داشت و در دوره او نیز تیم ملی نتایج خوبی را در سطح آسیا به دست آورد. بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که مدتی نیز مدیرعامل باشگاه‌های راه‌آهن و پرسپولیس بود، پس از جدایی از تیم ملی، دیگر فعالیتی در فوتسال نداشت و همین موضوع باعث شده برخی از انتخاب او ایراد بگیرند.
او بعد از کناره‌گیری از هدایت تیم ملی فوتسال که البته به صورت همزمان نیز سرمربیگری تیم فوتسال پرسپولیس را برعهده داشت، دیگر تمام فعالیت ورزشی‌اش در فوتبال گذشت.
حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی و یکی از شاخص‌ترین و کلیدی‌ترین آدم‌های مجموعه فوتسال، از اینکه انصاری‌فرد به عنوان رئیس کمیته فنی فوتسال انتخاب شده، خیلی راضی نیست و کنایه‌وار می‌گوید: حتما حقش بوده که انتخاب شود. دیگر شب و روزش کنار فوتسال بوده و حالا انتخابش کرده‌اند! او ۱۰-۱۲ سال است که فوتسال را ندیده، واقعا هر دم از این باغ بری می‌رسد.
حسین شمس که بعد از نشست اخیر مربیان فوتبال گفته بود قرار است دیداری با وزیر ورزش داشته باشد، در این خصوص به روزنامه پیروزی گفت: در آن جلسه که وزیر را دیدم گفتم یک تدارکاتچی را به عنوان مسئول کمیته فوتسال انتخاب کرده‌اند، او هم گفت فردا بیا وزارتخانه تو را ببینم و در این مورد صحبت کنیم. من هم با نیک‌بین مسئول دفتر سلطانی‌فر تماس گرفتم اما گفتند که خودمان تماس می‌گیریم و البته هیچ تماسی گرفته نشد و آنجا بود که فهمیدم وزیر وقتی می‌گوید با نیک‌بین تماس بگیر، یعنی قرار نیست جلسه و دیداری برگزار شود! وقتی با یک قهرمان ملی اینطور برخورد می‌کنند وای به حال بقیه. فوتسال برای‌شان اهمیتی ندارد که بخواهند حرف‌های ما را بشنوند.
بهترین مربی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۰ البته همچنان از مواضع فدراسیون فوتبال درقبال کارلوس کیروش عصبانی است: همه حرف‌هایی که در مورد آینده کیروش می‌گویند دروغ است. او تیم ملی ما را رها نخواهد کرد و شاید اگر تیمش قهرمان آسیا نشود، آنوقت به خاطر فشار مردم به خاطر عدم کسب نتیجه، خودش تصمیم بگیرد برود. اگر یک پیشنهاد سرمربیگری ۴ ساله و یک پیشنهاد ۳ ماهه به شما بدهند، کدامش را قبول می‌کنید؟ طبیعی است که قرارداد ۴ ساله را، چطور می‌شود که بعد از جام‌جهانی او پیشنهاد قرارداد سه ماه ایران را قبول کرده و پیشنهادات ۴ ساله‌ای که می‌گوید از کشورهای مختلف دنیا دارد را قبول نکرده؟

گفتگو از مرضیه دارابی-روزنامه پیروزی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

چطور تو پیشنهاد خارجى دارى ولى گوشت میفروشى؟؟!!!! ولى کیروش دروغ میگه ؟؟!!! تو چرا نمیرى قرارداد خارجى ببندى با این قیمت دلار و گوشت وارد میکنى؟!!! عجب !!! تو فقط توى این کشور راست میگى؟!!!!