کد خبر : 129778
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 10:23
-

مرگ ارم کیش و صبای دوست داشتنی/نایب قهرمان سابق لیگ برتر، دسته دومی شد

مرگ ارم کیش و صبای دوست داشتنی/نایب قهرمان سابق لیگ برتر، دسته دومی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم الماس شهر قم نماینده قم در لیگ دسته اول در پایان بازی های این فصل راهی لیگ دسته دوم شد. تیمی که با پیشینه ای قدرتمند اعتبار فوتسال قم بود با بی تدبیری مسئولان حالا روانه لیگ دسته دوم شده است.این تیم همان تیمی است ک با نام ارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم الماس شهر قم نماینده قم در لیگ دسته اول در پایان بازی های این فصل راهی لیگ دسته دوم شد. تیمی که با پیشینه ای قدرتمند اعتبار فوتسال قم بود با بی تدبیری مسئولان حالا روانه لیگ دسته دوم شده است.این تیم همان تیمی است ک با نام ارم کیش قم پای ستاره ها را به فوتسال قم باز کرد و سالن حیدریان برای تماشای بازی این تیم لحظه شماری می کرد.این تیم همان صبای قم است که با علیرضا وفایی ، اصغر حسن زاده و چندستاره دیگر تا آستانه قهرمانی لیگ هم پیش رفت اما در نهایت فصل قبل لیگ برتر با نام هیات فوتبال قم نتوانست در لیگ برتر بماند و سقوط کرد.این تیم این فصل در لیگ دسته اول با نام الماس شهر قم شرکت کرد اما از ابتدا مشکلاتی در این تیم وجود داشت که در نهایت راهی لیگ دسته دوم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱:۰۵

خدا لعنت کند هیئت فوتبال قم را و کسانی که بهش کمک کردند تا به کل قم خیانت کنه.ناصر شریفی حالا بیا جواب بده .اگر تو نبودی این بابا رییس هیئت نبود.خیانت تو فوتبال و فوتسال را نابود کرد.
خودتو هم که اندختن بیرون