کد خبر : 129807
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 14:15
-

موانع میزبانی اصفهان در باشگاه های آسیا؛ سه اشکال عمده سالن پیروزی

موانع میزبانی اصفهان در باشگاه های آسیا؛ سه اشکال عمده سالن پیروزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مدتی قبل بود که خبر اعطای میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به اصفهان در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد اما به سرعت مشخص شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است و اصفهان به عنوان یکی از کاندید‌های میزبانی در نظر گرفته شده است. اصفهان میزبان نخستین دوره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مدتی قبل بود که خبر اعطای میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به اصفهان در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد اما به سرعت مشخص شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است و اصفهان به عنوان یکی از کاندید‌های میزبانی در نظر گرفته شده است.

اصفهان میزبان نخستین دوره این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۰ بود و در سال ۲۰۱۵ نیز بار دیگر میزبانی از جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به اصفهان رسید، از این نظر شانس اصفهان برای میزبانی بالا است.

البته AFC برای اعطای میزبانی همه امکانات لازم از جمله امکانات ورزشگاه‌های میزبان، هتل‌ها و حتی فاصله فرودگاه تا محل اسکان را بررسی می‌کند و بعد اعلام می‌کند کدام شهر میزبان شده است.

حمیدرضا دادخواه در این خصوص اظهار داشت: احتمال دارد اصفهان مرداد‌ماه سال آینده میزبان جام باشگاه‌های آسیا باشد؛ تعداد تیم‌ها در این مسابقات افزایش پیدا کرده است و ۱۶ تیم در این مسابقات خواهند بود و به همین دلیل باید ۲ سالن برای انجام بازی‌ها در نظر گرفته شود.

دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان افزود: ۵ سالن تمرینی و هتل‌هایی که در نظر گرفته شده است از سوی AFC تأیید شده است اما سالن برگزاری مسابقات مانده که سالن پیروزی نواقصی دارد و اگر بتوانیم این نواقص را برطرف کنیم میزبانی به اصفهان می‌رسد.

وی در ادامه بیان داشت: سالن ۲۵ آبان تأیید‌شده AFC است و مشکلی برای میزبانی ندارد اما AFC سال پیروزی را برای این رقابت‌ها تأیید نکرده است؛ کم بودن فاصله زمین بازی با سکوها، کمبود امکانات رختکن‌ها و نداشتن سالن کنفرانس از جمله مشکلات سالن پیروزی است.

دادخواه در پایان عنوان کرد: اگر اداره بتواند تغییراتی را در سالن پیروزی انجام دهد شاید بتوانیم برای میزبانی از آن استفاده کنیم؛ به گفته ناظر AFC اگر در ۲ یا ۳ هفته اخیر بتوانیم به AFC اطمینان دهیم که نواقص حل می‌شود، احتمال دارد میزبانی به اصفهان برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.