کد خبر : 129789
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 12:19
-

هاشم زاده :کادر فنی با دقت تمام مسابقات لیگ را مد نظر داشته و آنالیز می کند

هاشم زاده :کادر فنی با دقت تمام مسابقات لیگ را مد نظر داشته و آنالیز می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال گفت: شیوه بازی تیم صربستان مثل کرواسی و اوکراین است و با تیم کامل خود به صربستان می‌رویم. محمد هاشم زاده درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: در این مرحله از اردو تقریبا حدود ۱۰ بازیکن جدید را دعوت کرده ایم تا عملکردشان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال گفت: شیوه بازی تیم صربستان مثل کرواسی و اوکراین است و با تیم کامل خود به صربستان می‌رویم.

محمد هاشم زاده درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: در این مرحله از اردو تقریبا حدود ۱۰ بازیکن جدید را دعوت کرده ایم تا عملکردشان را ارزیابی کنیم. در این مرحله از اردوی تدارکاتی تمرکزمان بر روز تمرینات تاکتیکی و هماهنگی تیمی است تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: حضور بازیکنان جوان در اردوها نشان دهنده این است که کادر فنی با دقت تمام مسابقات لیگ را مد نظر داشته و مرتبا بازیکنان را آنالیز می کند. در این اردو نیز بازیکنان جدید را دعوت کردیم تا ببینیم کدام بازیکن قابلیت این را دارد که در شرایط تیمی قرار بگیرد و عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارد. بدون شک هر بازیکنی که قابلیت حضور در تیم ملی را داشته باشد می تواند در کنار بازیکنان برای تیم ملی فوتسال افتخار کسب کند.

وی معیار انتخاب بازیکنان را توانایی و عملکرد مناسب در تیم دانست و گفت: اگر بازیکنی بتواند در قالب تیمی، دفاع تیمی و حمله تیمی قرار بگیرد و توانایی داشته باشد بدون شک با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبتش، می تواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

مربی تیم ملی فوتسال درباره بازی تدارکاتی برابر صربستان گفت: بازی با صربستان در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن برگزار می شود. فیلم صربستان در مسابقات مقدماتی اروپایی و بازی با پرتغال را آنالیز کردیم. شیوه بازی این تیم مانند اوکراین و کرواسی است. با تیم کامل خود به صربستان می رویم و اگر این بازیکنان جدید قابلیت این را داشته باشند بدون شک در اردوها و مسابقات از آنها استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

تیم کامل یعنى مهدى گل پور هم با شما میاد؟؟!! چون دست راست ناظم الشریعه هستند ایشون !!!! اونجا شاید لازم شد کارهاى سرمربى رو ردیف کنه؟!!