کد خبر : 129871
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 12:51
دسته‌بندی نشده
-

خیز شمسایی برای مدیریت در فوتسال

خیز شمسایی برای مدیریت در فوتسال
بعد از انتخاب محمد حسن انصاری فرد به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و نشستن بر صندلی عباس ترابیان، اولین اقدام او برگزاری جلسه با شاخص ترین چهره فوتسال یعنی وحید شمسایی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی و علی دایی را با هم مقایسه می کنند.دو اسطوره و آقای گل در فوتسال و فوتبال که مختصات شبیه به هم زیادی دارند.شمسایی گرچه هنوز کفش هایش را نیاویخته اما مدتی است که وارد وادی مربیگری شده و کارنامه بدی هم در این حیطه ندارد. خیلی ها می گویند افردای مثل دایی و شمسایی باید اعتبار و تجربه خود را صرف مدیریت کنند نه مربیگری و وارد این حیطه شوند.علی دایی تاکنون تصمیمی در این زمینه نگرفته اما وحید شمسایی بارها نشان داده که برای مدیریت هم تمایل دارد. تیم هایی که او در آن حضور داشته گرچه مدیریت قوی ای داشته در عین حال شمسایی نیز مدیریت فنی و لجستیکی کارها را به طور کامل برعهده می گیرد تا مجموعه تحت هدایتش آسیب نبیند.

شمسایی در کمیته فنی و توسعه

این می تواند بهترین اتفاق برای فوتسالی باشد که در رخوت و سکوت روزهای بدی را سپری می کند. بعد از انتخاب محمد حسن انصاری فرد به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و نشستن بر صندلی عباس ترابیان، اولین اقدام او برگزاری جلسه با شاخص ترین چهره فوتسال یعنی وحید شمسایی بود. شمسایی که در سالهای اخیر چه نسبت به ترابیان و چه کمیته فنی و توسعه موضع داشته در شرایطی با رئیس جدید آن پشت یک میز نشسته که رابطه استاد و شاگردی طرفین هم باعث شده تا شمسایی برای این جلسه ترغیب شود. تماس پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال با شمسایی و ترغیب او به این جلسه در نهایت منجر به یک نشست سه طرفه با حضور انصاری فرد، شمسایی و پرهیزگار می شود که خروجی ها خوبی داشته است که مهم ترین آن اضافه شدن شمسایی به کمیته فنی و توسعه است.

احیای واقعی کمیته فنی و توسعه

در سالهای اخیر در مورد ماهیت کمیته فنی و توسعه بحث های زیادی شده که به موازات با کمیته فوتسال فعالیت می کند.شنیده می شود از مهمترین مباحثی که در این جلسه مطرح شده اولا اضافه شدن چند چهره شاخص به این کمیته و دوما حرکت در راستای نام این کمیته است.بازگرداندن تیم های شاخص به فوتسال ، توجه ویژه به آموزش و توسعه این رشته و بیرون آوردن این رشته محبوب از رخوت و مشکلاتی که اکنون در آن گرفتار شده است نیز از برنامه های پیش روست.

گزارش:محمد علی حیدری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.