کد خبر : 129859
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 11:11
-

طیبی: آرزویم بازی در فینال اروپا است/مسئولین با نگاه ویژه خود فوتسال را درمسیر رشد قرار می دهند

طیبی: آرزویم بازی در فینال اروپا است/مسئولین با نگاه ویژه خود فوتسال را درمسیر رشد قرار می دهند
عضو تیم ملی فوتسال که در تیم غیرت قزاقستان توپ می زند گفت: دو سال آینده برای فوتسال بسیار مهم است و معتقدم مسئولین باید نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ حسین طیبی، عضو تیم ملی فوتسال که صبح امروز با حضور در تمرین ملی پوشان، دقایقی را با کادر فنی و سرمربی تیم به گفتگو پرداخت، درباره آخرین وضعیت خود گفت: هم اکنون تمرینات خود را در تیم غیرت قزاقستان پیگیری می کنم و آماده می شویم تا از ۴ ماه آینده  در مسابقات قهرمانی اروپا بازی کنیم. هم اکنون تیم غیرت قزاقستان جز ۴ تیم برتر اروپا است و عنوان سومی اروپا را دارد.

وی ادامه داد: آرزو دارم در فینال اروپا را بازی کنم و قهرمانی را تجربه کنیم. بدون شک در هر بازی هر بازیکنی تجربه ای مفید کسب می کند و من نیز با کسب تجربه در مسابقات مختلف، سعی می کنم نماینده خوبی برای کشورم به عنوان بازیکن لژیونر باشم .

وی درباره تمرینات تیم ملی و اینکه در صربستان حضور خواهد داشت یا خیر گفت: تیم ملی تمرینات خود را انجام می دهد. طرحی که ناظم الشریعه برای آینده سازی تیم ملی فوتسال به اجرا گذاشته بسیار مفید است. بازیکنان جوان و بازیکنان  با تجربه در کنار یکدیگر قرار می گیرند و می توانیم یک تیم منسجم، با تجربه و جوان را در مسابقات شرکت دهیم. زمانی که بازی دوستانه صربستان برگزار می شد درست با تاریخ فیفا دی یکی بوده  و  با صلاحدید کادر فنی اضافه خواهم شد و در این دو دیدار تدارکاتی حضور خواهم داشت.

وی در پایان گفت: بازیهای جام ملتها را داریم که مقدماتی جام جهانی است و کار سختی را پیش رو داریم و همه تیم ها می آیند که سهمیه جام جهانی را بگیرند. ما نیز به عنوان تیم اول آسیا و سوم جهان باید پرقدرت تر از همیشه ظاهر شویم.امیدوارم نگاه مسئولین به ما ویژه  تر شود و امکانات بهتری را در اختیارمان بگذارند تا بتوانیم افتخار آفرین باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.