کد خبر : 129857
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 10:59
-

تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته پایانی لیگ برتر به میدان نمی رود

تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته پایانی لیگ برتر به میدان نمی رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بنا بر اعلام مدیربت باشگاه سوهان محمد سیمای قم ، بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود حاضر به حضور در هفته پایانی لیگ نیستند و دامنه این اعتراضات شاید به بازی های پلی آف هم بکشد. این در حالی است که بازی هفته آخر سوهان محمدسیما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بنا بر اعلام مدیربت باشگاه سوهان محمد سیمای قم ، بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود حاضر به حضور در هفته پایانی لیگ نیستند و دامنه این اعتراضات شاید به بازی های پلی آف هم بکشد. این در حالی است که بازی هفته آخر سوهان محمدسیما در تعیین تیم سقوط کننده نقش بسرایی دارد.

دژگامه مدیرعامل این باشگاه گفت:متاسفانه تیم با مشکلات مالی روبروست و بازیکنان بخش زیادی از مطالبات خود را دریافت نکرده اند. این در حالی است که انتظار می رفت مسئولان و نهادهایی که برای کمک به تیم قول داده بودند به وعده خود عمل کنند.در جریان سفر وزیر ورزش به قم ایشان از اداره ورزش و جونان خواست به تیم کمک کند.این اداره کل در مدت اخیر همکاری خوبی با ما داشته اما تاکید کردند تنها ۲۰ میلیون تومان می توانند به تیم بدهند که مبلغ بسیار کمی است.در این میان زا استانداری و شهرداری نیز انتظار کمک می رود اما آنها هیچ کمکی به تیم نکرده اند.در اکثر شهرهای کوچک که حتی نام آنها نیز کمتر به گوش رسیده شهرداری ها تیم هایی دارند یا به تیم های خود کمک می کنند اما در قم این مورد را مشاهده نمی کنیم و شهرداری علیرغم وعده ای که با ما داده کوچکترین کمی به تیم نکرده است و انتظار داریم این بار آنها وارد گود شده و تیم را از بحران فعلی نجات دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.