کد خبر : 129902
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 - 10:48
-

ناظم الشریعه: بازیکنان باید با انگیزه و تمرکز بالا تمرینات خود را انجام دهند

ناظم الشریعه: بازیکنان باید با انگیزه و تمرکز بالا تمرینات خود را انجام دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در این مرحله از اردو بازیکنان تمرینات هماهنگی، تکنیکی و تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. تمامی این بازیکنان در لیگ حضور دارند و در اردوهای تیم ملی نیز شرکت می کنند. بر همین اساس باید با تمرکز و دقت بالا روند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در این مرحله از اردو بازیکنان تمرینات هماهنگی، تکنیکی و تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. تمامی این بازیکنان در لیگ حضور دارند و در اردوهای تیم ملی نیز شرکت می کنند. بر همین اساس باید با تمرکز و دقت بالا روند تمرینات خود را پشت سر بگذارند.
وی درادامه افزود: بازیهای پلی آف لیگ بسیار سنگین و حساس است و معتقدم ملی پوشانی که در اردو ها هستند باید با دقت و انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار کنند. کادر فنی نیز عملکرد بازیکنان را مرتب زیر نظر داشته و ملی پوشان بدانند که عملکرد و انگیزشان در بازیهای لیگ یکی از مواردی است که باعث می شود به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

اصلا تو مگه لیگ رو میبینى که در مورد لیگ حرف میزنى؟!! نماینده تو مهدى گل پور لیگ میبینه دیگه ایشون کمک مربى اول تیم هستند؟!!