کد خبر : 129942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397 - 14:14
-

سلیمانی : از استانها درخواست کردیم تا شورای تامین برای برگزاری مسابقات کمک کنند/ چهار تیم اول پلی آف در دو بازی میزبان هستند

سلیمانی : از استانها درخواست کردیم تا شورای تامین برای برگزاری مسابقات کمک کنند/ چهار تیم اول پلی آف در دو بازی میزبان هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال و همچنین تمهیدات در نظر گرفته شده برای حفظ و امنیت تیم‌ها در این مرحله گفت: مرحله پلی‌آف با حضور ۸ تیم از پنجشنبه هفته آینده ۴ بهمن ماه به صورت حذفی رفت و برگشت برگزار می‌شود.در این مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال و همچنین تمهیدات در نظر گرفته شده برای حفظ و امنیت تیم‌ها در این مرحله گفت: مرحله پلی‌آف با حضور ۸ تیم از پنجشنبه هفته آینده ۴ بهمن ماه به صورت حذفی رفت و برگشت برگزار می‌شود.در این مرحله هر تیم سه بازی انجام می‌دهند در صورتی که در دو بازی خود برنده شوند به مرحله بعد صعود می‌کنند.

وی در ادامه گفت: سازمان لیگ برای تیم‌های بالای جدول امتیازاتی در نظر گرفته است به این دلیل که این تیم‌ها امتیازشان از سایر ۴ تیم‌ پایین جدول بیشتر است.این تیم‌ها می‌تواننداز ۳ بازی خود ۲ بازی را در خانه میزبان باشند و ۴ تیم دوم فقط یک بازی در خانه میزبانند و ۲ بازی دیگر خود را باید میهمان باشند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است یکشنبه هفته آینده جلسه‌ای در کمیته فوتسال با حضور نمایندگان فدراسیون و ناظران بازی‌ها داشته باشیم و همچنین قرار است کمیته انضباطی یک نماینده ویژه در هر بازی داشته باشد.

سلیمانی افزود:مکاتباتی هم با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌هایی که تیم‌هایشان به این مرحله رسیده داشتیم و از آنها درخواست کردیم که از شورای تامین استان خود به دلیل حساسیت این بازی‌ها کمک بخواهند.

وی همچنین در مورد داورانی که قرار است این مرحله سوت بزنند،گفت:‌کمیته داوران قرار است در ۳۰ دی جلسه‌ای در نطنز با حضور ۳۰ داور انتخاب شده لیگ که این مرحله را سوت می زنند داشته باشند. و تا آنجا که امکان داشته ما تمام تمهیدات لازم را برای این مرحله در نظر گرفتیم و حتی از حراست فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش خواستیم که مکاتبه‌ای با وزارت کشور داشته باشند تا این وزارتخانه از استاندران خود بخواهد که امنیت مسابقات را در شورای تامین بررسی و فراهم کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که شما جدیدا در کمیته فوتستال قانونی تصویب کردید که به بازیکنان ایرانی که می خواهند برای حضور در جام باشگاههای آسیا حضور داشته باشند باید ۶ ماه قبل از مسابقات قرارداد ببندند،گفت: این قانون جدید نیست و مربوط به چند سال پیش است فقط ما مصوب کردیم که این قانون امسال اجرا شود.

وی در پایان گفت: از تمام مدیران باشگاه‌ها و همچنین مربیان تیم‌ها و سرپرستان، بازیکنان درخواست می‌کنم که قدری بر اعصاب خود مسلط باشند دخالت و اعتراضی نسبت به عملکرد داوران و.. نداشته باشند و به آنها اجازه بدهند کار خود را انجام دهند و با نمایندگان و ناظران بازیها و نماینده ویژه کمیته انضباطی همکاری لازم را داشته باشند. باشگاهها مطمئن باشند ما تمام سعی تلاش خود را کردیم تا این مرحله به خوبی برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.