کد خبر : 130061
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 17:58
دسته‌بندی نشده
-

پایگاه خبری فوتسال، دومین سایت خبری ورزشی در ایران شد

پایگاه خبری فوتسال، دومین سایت خبری ورزشی در ایران شد
پایگاه خبری فوتسال ایران در رتبه بندی کل پایگاه خبری ایران در رتبه 51 و در بین ورزشی ها، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بعد از برگزاری جلسات کمیته ارزیابی، رتبه بندی پایگاه های خبری ایران در سال ۹۷ را منتشر کرد. بر این اساس پایگاه خبری فوتسال ایران، رتبه ۵۱  را در بین کل پایگاه های خبری را به خود اختصاص داد. همچنین در بین پایگاه های خبری ورزشی، پایگاه خبری فوتسال بعد از «خبر ورزشی آنلاین» در رتبه دوم قرار گرفت.

پایگاه خبری فوتسال پیش از این نیز در سال ۹۴ این عنوان را کسب کرده و بعد از سایت ورزش ۳ در رده دوم پایگاه‌های خبری قرار گرفته بود.
این در حالی است که فوتسال، به عنوان یک پایگاه خبری تخصصی در این ارزیابی شرکت کرده بود و اکثر پایگاه های خبری با داشتن سرویس های مختلف اجتماعی،سیاسی، هنری و … نتوانستند با فوتسال رقابت کنند.
خوداظهاری پایگاه های خبری ایران همراه با مستندات و ارزیابی های دبیرخانه کمیته در ۱۰ جلسه مورد بررسی، ارزیابی و تایید اعضای کمیته رتبه بندی قرار گرفت. برای رتبه بندی پایگاه های خبری، شاخص های بسیاری(اینجا) از جانب معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد مشخص شده بود.
بدون شک این موفقیت که از آن خانواده فوتسال است، تنها با حمایت و همراهی شما به دست آمده و تلاش ما برای رعایت استانداردهای یک رسانه حرفه ای، با انگیزه کسب رضایت شما بوده است.

این موفقیت با رعایت فاکتورهای زیادی از جمله رعایت اصل بی‌طرفی، به‌روز بودن، ویرایش اصولی اخبار، فعالیت‌های چندرسانه‌ای، ضریب نفوذ در سایر رسانه‌ها و … به دست آماده است.

رتبه بندی کامل پایگاه های خبری را می توانید در سایت معاونت مطبوعاتی(اینجا) مشاهده کنید.

لوگو پایگاه خبری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.