کد خبر : 130054
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 14:16
دسته‌بندی نشده
-

جاوید: بازی با حفاری شور و هیجان نداشت/ اولادقباد:‌ برگزاری پلی‌آف به ضرر گیتی‌پسند شد

جاوید: بازی با حفاری شور و هیجان نداشت/ اولادقباد:‌ برگزاری پلی‌آف به ضرر گیتی‌پسند شد
بازيكنان گيتي پسند معتقدند اين تيم به واسطه اول شدن هرگز راه دشواري براي قهرماني در پلي‌آف نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید نیز پس از شکست حفاری اهواز اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای رقم خورده بود که هیچ فشار روانی روی بازیکنان ما وجود نداشت، ولی کادر فنی تدابیری اندیشیده بود که توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

بازیکن گیتی‌پسند درباره عدم حضور تماشاگران نیز گفت: بازی که در آن تماشاگر وجود نداشته باشد، اصلاً شور و هیجان ندارد و بازیکنان نیز رغبتی برای انجام بازی ندارند، امیدواریم که دوباره مثل همیشه هوادارانمان کنارمان باشند، چراکه به آن‌ها احتیاج داریم.

وی درباره بازی‌های پلی‌آف نیز تصریح کرد: سال نخستی است که پلی‌آف داریم، البته نباید فریب این را بخوریم که دو بازی در اصفهان داریم و چون کادر و بازیکنان باتجربه‌ای داریم به این مسائل فکر نمی‌کنیم و سعی داریم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم، هرچند حریف ما تیم ما بسیار شایسته و جوانی است و نشان داده که از پیش بازنده نیست.

اما مسلم اولادقباد نیز درباره این بازی گفت: تیم حفاری یکی از تیم‌های مدعی در پلی‌آف خواهد بود و ما چون در صدر بودیم، این بازی حکم یک دیدار تمرینی را برای ما داشت که برای پلی‌آف تمرین کنیم.

بازیکن تیم گیتی‌پسند بیان داشت: پلی‌آف به ضرر تیم گیتی‌پسند بود و شرایط حرفه‌ای در این مرحله وجود ندارد و این بازی هیچ مزیتی برای ما نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.