کد خبر : 130028
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 10:33
-

خداحافظی آذرخش با لیگ بدون حضور مسئولان/ درخشش «شبانه گرد» در روز اخراج مسی ها

خداحافظی آذرخش با لیگ بدون حضور مسئولان/ درخشش «شبانه گرد» در روز اخراج مسی ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از بندرعباس، در هفته بیست و ششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ دیروز (پنجشنبه) تیم آذرخش بندرعباس در سالن فجر از تیم مس سونگون ورزقان میزبانی کرد. در جدول رده بندی تیم مس سونگون با کسب ۵۴ امتیاز و ایستادن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از بندرعباس، در هفته بیست و ششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ دیروز (پنجشنبه) تیم آذرخش بندرعباس در سالن فجر از تیم مس سونگون ورزقان میزبانی کرد.
در جدول رده بندی تیم مس سونگون با کسب ۵۴ امتیاز و ایستادن در مکان دوم، صعودش را به مرحله پلی آف قطعی کرده بود اما تیم آذرخش بندرعباس با کسب ۲۸ امتیاز و جایگاه نهمی شانسی برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم مرحله پلی آف نداشت.
دو تیم بازی را با سرعت بالایی شروع کردند و از همان ابتدا حملات روی دروازه یکدیگر داشتند اما موقعیت ها به گل تبدیل نمی شد. در دقیقه ۱۳ بازی بالاخره قفل دروازه آذرخش شکسته شد و داود تاج بخش گل نخست را برای مس سونگون به ثمر رساند. خوشحالی تیم مس سونگون ورزقان تنها یک دقیقه به طول انجامید و مهرداد قنبرزاده خیلی زود گل مساوی را برای نارنجی پوشان هرمزگانی به ثمر رساند. دو تیم در نیمه نخست باز می توانستند به گل برسند اما با بی دقتی موقعیت ها از دست دادند تا این نیمه یک یک مساوی شود.‌
با شروع نیمه دوم این آذرخش بود که به گل رسید‌. هنوز چند ثانیه ای از این نیمه نگذشته بود که مهرداد قنبر زاده زننده گل نخست آذرخش برای دومین بار هم دروازه مس سونگون ورزقان را باز کرد. مس سونگون که نمی خواست در این دیدار بازنده باشد فشار حملات خود را بیشتر کرد و در ۵ دقیقه پایانی بازی دو گل توسط داود تاج بخش و بابک نصیری به ثمر رساند تا یک بار دیگر از آذرخش در این بازی پیشی بگیرد.
میلاد قنبر زاده که به خوبی راه گل زدن به مس سونگون را بلد بود در دقیقه ۳۹ هتریک کرد و برای بار سوم دروازه مس را باز کرد تا این بازی در پایان با نتیجه مساوی سه سه به پایان برسد.

حواشی بازی:
دو داور بازی آنقدر ضعیف سوت زدند که صدای هر دو تیم را در آوردند.
هواداران آذرخش در این بازی هم برای تیم شان سنگ تمام گذاشتند.
آذرخش درحالی برای آخرین بار در لیگ امسال به میدان می رفت اما هیچ مسئولی برای دیدن آخرین بازی به سالن نیامده بود.
این بازی سه اخراجی داشت و علیرضا عسگری بازیکن مس، تقی پور سرمربی و کمک مربی مس سونگون اخراج شدند.
این بازی به مدت سه دقیقه به دلیل اخراج تقی پور سرمربی مس سونگون متوقف شد.
عارف شبانه گرد دروازه بان آذرخش نقش اساسی در شکست نخوردن تیمش مقابل مس سونگون داشت.

ترکیب دو تیم:

برای آذرخش در این بازی عارف شبانه گرد، محمدخرم، محمد بنی اسدی، بهزاد میری زاده، میلاد چراغی، مهرداد قنبرزاده، بهروز جعفری، حبیب محمدزاده، امین نصراله زاده، عارف محمدی، محمد زاهدی و محمد اسلامی با هدایت عباس روزپیکر و برای تیم مس سونگون ورزقان سعید مومنی، میرسجادافضلی، سعید تقی زاده، علیرضا عسگری، نادر حنیفی، مصطفی نعمت وند، داود تاج بخش، توحید لطفی، بابک نصیری، حامد حسین زاده و احسان سلیمانی با هدایت اسماعیل تقی پور به میدان رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.