کد خبر : 130050
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 14:06
-

درخشش گلر ذخیره گیتی‌پسند برابر حفاری/ حسینی‌ها پشت خط مانده‌های موفق فوتبال و فوتسال ایران!

درخشش گلر ذخیره گیتی‌پسند برابر حفاری/ حسینی‌ها پشت خط مانده‌های موفق فوتبال و فوتسال ایران!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید حسین حسینی پس از مدتها سرانجام در بازی با حفاری اهواز به درون دروازه گیتی پسند بازگشت و موفق شد چهره بسیار خوبی را نیز برابر تیم قدرتمند خوزستانی از خود به نمایش بگذارد. وی در این خصوص گفت: سپهر محمدی دوکارته بود و برای بازی بعد تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید حسین حسینی پس از مدتها سرانجام در بازی با حفاری اهواز به درون دروازه گیتی پسند بازگشت و موفق شد چهره بسیار خوبی را نیز برابر تیم قدرتمند خوزستانی از خود به نمایش بگذارد.

وی در این خصوص گفت: سپهر محمدی دوکارته بود و برای بازی بعد تیم به وی احتیاج داشت و به من اطمینان کردند و خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. تیم حفاری آمده بود تا جایگاه خود را در جدول حفظ کند و با تمام بازیکنان خود وارد میدان شدند و خوشحالم که در این بازی پیروز شدیم.

حسینی فوتسال که همچون حسینی فوتبال پشت خط مانده گلر باتجربه تیمش شده، درباره ۵ واکنش موفق خود به ضربات بازیکنان حریف نیز افزود: من در کنار سپهر محمدی تمریناتم را به طور مرتب دنبال می‌کنم و فکر می‌کنم پس از ۱۵ سال در لیگ برتر بودن این نکته را متوجه شدم که چه یک دقیقه و چه چهل دقیقه بازی کنم، باید در خدمت تیم خود باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.