کد خبر : 130120
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 12:23
-

جاوید: شرایط ما در جدول ثابت شده بود و دلیلی برای جنجال نداشتیم/ ۵ هزار نفر در ساری به ناموس ما ناسزا گفتند

جاوید: شرایط ما در جدول ثابت شده بود و دلیلی برای جنجال نداشتیم/ ۵ هزار نفر در ساری به ناموس ما ناسزا گفتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اینکه ما در ساری بازی می‌کنیم و ۵ هزار نفر ناسزا به ناموس ما می‌گویند و ما هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم به دلیل این است که شرایط را درک و نمی‌خواهیم اتفاقی رخ دهد. مهدی جاوید بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره رای صادر شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اینکه ما در ساری بازی می‌کنیم و ۵ هزار نفر ناسزا به ناموس ما می‌گویند و ما هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم به دلیل این است که شرایط را درک و نمی‌خواهیم اتفاقی رخ دهد.
مهدی جاوید بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره رای صادر شده برای دیدار شهروند ساری و گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: بازیکن حریف به تماشاگران بی احترامی کرد و همین مسئله جو بازی را خراب کرد، تیم‌های بسیار بزرگتر از شهروندی ساری در اصفهان حضور پیدا کرده بودند و اتفاقی رخ نداده بود.

وی تصریح کرد: شرایط ما در جدول ثابت شده بود و دلیلی برای جنجال نداشتیم، کسانی در آن دیدار سبب جنجال شدند سبب برخی مسائل شدند و به هرحال ما این دیدار را بدون تماشاگر انجام دادیم، در اصفهان ۲ دوره لیگ قهرمانان آسیا و برخی مسابقات ملی صورت گرفته و حرفه‌ای تر تماشاگران اصفهان نداریم.

جاوید بیان کرد: اینکه ما در ساری بازی می‌کنیم و ۵ هزار نفر ناسزا به ناموس ما می‌گویند و ما هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم به دلیل این است که شرایط را درک و نمی‌خواهیم اتفاقی رخ دهد، اگر ما هم به هواداران عکس العمل نشان دهیم ۵ هزار هوادار ساری بر سر ما می‌ریزند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که برای همه پیشمونی می‌اورد.

وی گفت: سعی می‌کنیم اگر توهینی به ما می‌شود عکس‌العملی نشان ندهیم تا هواداران حریف محروم نشود، سال گذشته که در ساری بازی کردیم به قدری فحاشی شد که ناظر بازی به رختکن آمد و از ما عذرخواهی کرد و گفت من حتما پیگیر این فحاشی هستم اما هیچ اتفاقی رخ نداد و ما نیز پیگیر نشدیم که هوادار آن‌ها محروم نشود.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: همین سال که در ساری بازی کردیم میخی به طول ۱۰ سانتی متر به سمت من پرتاب کردند که به زیر گلوی من برخورد کرد، زمانی که خواستم به داور مسابقه بدهم کاپیتان ساری از من خواهش کرد این کار را انجام ندهم و من هم برای اینکه فوتسال بدون هوادار لذت بخش نیست به داور بازی ندادم.

وی افزود: گیتی‌پسند در اصفهان بازی‌های بزرگتر از این را میزبانی کرده و حتی در آن دیدارها شکست خورده اما هیچ اتفاقی رخ نداده، کسانی که ادعای اخلاق دارند نگاهی به جو ورزشگاه خود نگاه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

جالبه سایتی داره این مطلبو نشر میده که بازی شهروند و گیتی پسند تو دور رفت ، هوادارای شهروند رو به عنوان تماشاگر برتر هفته انتخاب کرد.
ضمنا همین مطالب آقای جاوید هم جای بحث داره. ایشون تلویحا دارن اشاره میکنن که تماشاگر خودشون فحاشی کرده ولی نباید بازیکن ما عکس العمل نشون می داد. چطور بازیکن ما فحش بخوره چیزی نگه ولی هوادار شما و مربی معلوم الحالتون میتونن هر کاری بکنن ولی بقیه باید ساکت باشن….
واقعا چرا شما به بازی کردن ۳ تا بازیکن ما معترضین؟ حتما باید بازیکنامون می مردن یا فلج می شدن؟
این که آسیب دیدگیشون بعد ۲ هفته برطرف شده چیزی از اصل ماجرا کم میکنه؟