کد خبر : 130077
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 11:57
-

کمالی :حتی اگر ارژن طلا شود در این تیم نیستم/باید پلی آف بین ۴ تیم اول جدول برگزار شود

کمالی :حتی اگر ارژن طلا شود در این تیم نیستم/باید پلی آف بین ۴ تیم اول جدول برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ارژن شیراز در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با ایستادن در جایگاه یازدهم جدول به‌کار خود پایان داد، این در حالی است که سرمربی این تیم معتقد است شرایط سختی در طول فصل داشتند. سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: با تیم خوبی بازی داشتیم، فرش‌آرا در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ارژن شیراز در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با ایستادن در جایگاه یازدهم جدول به‌کار خود پایان داد، این در حالی است که سرمربی این تیم معتقد است شرایط سختی در طول فصل داشتند.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: با تیم خوبی بازی داشتیم، فرش‌آرا در پایان فصل بین سه تیم برتر قرار گرفت و همین مسئله نشان از کیفیت این تیم دارد، بازیکنان خوبی دارند و لیاقت این جایگاه را دارند ما هم برای این بازی با ۱۰ بازیکن به مشهد آمدیم، حتی تعدادی از بازیکنان ما متولد سال ۱۳۸۰ بودند، بازی سختی بود و تیم ما هم جوان و کم تجربه بود.

حمید کمالی افزود: نیمه اول خوب کار کردیم و بعد از گلی که زدیم چند فرصت خوب داشتیم که با درخشش گلر فرش‌آرا همراه بود، در نیمه دوم هم برابر بودیم و فرش پیش افتاد بعد از گل فرش‌آرا ریسک کردیم و از سیستم پاور پلی استفاده کردیم که جواب نداد و گل سوم را دریافت کردیم که این هم از روی کم‌تجربگی تیم ما بود.

وی ادامه داد: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم که با وجود تمام مشکلاتی که در طول فصل داشتند تلاش کردند و در لیگ برتر ماندیم، با این حال تیم ارژن صاحب یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر نیز هست، از روز اول به پلی آف فکر نمی‌کردیم و به قولی برای پلی آف لیگ برتر لباس زمستانی نداشتیم، البته به نظر من باید پلی آف بین ۴ تیم اول جدول برگزار شود نه بین ۸ تیم.

سرمربی تیم ارژن در خصوص حضور هواداران این تیم در مشهد اظهار کرد: برای حضور هواداران در مشهد برنامه خاصی نداشتیم، اما آن طور که شنیدم هواداران توسط یکی از دوستان که ارادت خاصی به امام رضا علیه السلام دارند و در شیراز هیأت دارند با هزینه ایشان به مشهد سفر کردند و این هواداران از شهر فسا و خرامه هستند، تشکر می‌کنم که خوب تیم را حمایت کردند.

کمالی بیان کرد: خوشحال هستم که با تمام سختی‌هایی که داشتیم تیم در لیگ برتر ماند، اما من دیگر حتی اگر ارژن طلا شود در این تیم نیستم و برای افرادی که از این به بعد در این فعالیت خواهند کرد آرزوی موفقیت دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

دروغگو ،بخاطر اینکه پول بازیکنارو ندى خودتو میکشى کنار بعد لیگ که شروع میشه سرو کلت پیدا میشه

آگاه شنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

Har sal hamin o migiii…akharam masooliato ghabool mikonio az avale fasl shoroo mikoni b ah o naleh…base dge .to ba behtarin teame tarikhe arjan ham natije nagerefti…b