کد خبر : 130082
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 11:42
-

حسن‌زاده :این جایگاه سوم کمتر از قهرمانی نیست/مس و گیتی پسند برای قهرمانی هزینه‌های زیادی انجام دادند

حسن‌زاده :این جایگاه سوم کمتر از قهرمانی نیست/مس و گیتی پسند برای قهرمانی هزینه‌های زیادی انجام دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال فرش‌آرا در پایان مرحله اول لیگ برتر فوتسال کشور در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و سرمربی این تیم معتقد است که حضور در رتبه سوم کمتر از قهرمانی لیگ برتر نیست. سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: قبل از بازی هم گفته بودم بازی سختی داریم و نباید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال فرش‌آرا در پایان مرحله اول لیگ برتر فوتسال کشور در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و سرمربی این تیم معتقد است که حضور در رتبه سوم کمتر از قهرمانی لیگ برتر نیست.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: قبل از بازی هم گفته بودم بازی سختی داریم و نباید به جایگاه ارژن در جدول نگاه کنیم، بازی سنگین، جذاب و زیبایی دو تیم انجام دادند و به دو تیم و هواداران آنها تبریک می‌گویم، خدا را شاکرم روند خوب ما در طول فصل ادامه داشت و با این برد در جایگاه سوم جدول تثبیت شدیم، البته این موضوع مسؤولیت ما را سنگین می‌کند.

محسن حسن‌زاده ادامه داد: هدف اول ما حفظ این جایگاه است، جوانان مشهد این افتخار را کسب کردند و امیدوارم مدیران استان و باشگاه فرش‌آرا از این جوانان باانگیزه و بی‌ادعا حمایت کنند تا در پلی آف با روحیه بالا شرکت کنند، چون پلی آف سخت و سنگین است.

وی افزود: در مرحله پلی آف اجازه جذب بازیکن جدید نداریم اما بازیکنان ما با انگیزه‌ای که دارند، نشان دادند می‌توانند در پلی آف با صلابت و جنگندگی شرکت کنند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا اظهار کرد: هدف ما از ابتدا کسب رتبه سوم بود، از اول فصل مشخص بود که مس و گیتی پسند برای قهرمانی هزینه‌های زیادی انجام دادند و به‌نوعی سایر تیم‌ها برای جایگاه سوم تلاش کردند و کار بزرگی انجام دادیم، در لیگی ‌که تیم‌های قوی با بازیکنان خوب شرکت می‌کنند این جایگاه سوم کمتر از قهرمانی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

درود بر محسن اپراطور