کد خبر : 130076
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 11:56
-

مشکلات مالی آذرخش همچنان پا برجاست

مشکلات مالی آذرخش همچنان پا برجاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: مسؤولین استان در ابتدای فصل قول مساعد دادند که در این فصل، مشکلات مالی نخواهید داشت اما مشکلات مالی آذرخش همچنان پا برجاست و هیچکس پاسخگوی ما نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، موسی زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:کادرفنی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: مسؤولین استان در ابتدای فصل قول مساعد دادند که در این فصل، مشکلات مالی نخواهید داشت اما مشکلات مالی آذرخش همچنان پا برجاست و هیچکس پاسخگوی ما نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، موسی زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:کادرفنی و بازیکنان آذرخش هیچ شغل و درآمدی دیگری نداریم و فقط محل کسب درآمد و معشیت ما فوتسال است پس لطفا به وعده و وعیدهای خود جامعه عمل بپوشانید.

وی در ادامه افزود: مشکلات مالی تیم آذرخش همچنان پا برجاست و هنوز از فصل قبل، کادرفنی و بازیکنان طلبکار هستند و هنوز به مطالبات خود نرسیده‌ایم.

سرپرست آذرخش بندرعباس ادامه داد: روی صحبتم با مسؤولین استان هرمزگان است که ما را به‌عنوان یک کارمند اداره بپذیرند. کادرفنی و بازیکنان هیچ شغل و درآمدی دیگری نداریم و فقط محل کسب درآمد و معشیت ما فوتسال است پس لطفا به وعده و وعیدهای خود جامعه عمل بپوشانید و از بس وعده شنیده‌ایم خسته شده‌ایم و مسؤولین استان هرمزگان زمان را خریدند که لیگ را به پایان برسانند.

زاهدی ادامه داد: در چهار سال حضور تیم آذرخش در لیگ برتر، همیشه درگیر مسائل مالی بوده‌ایم. چرا مصوبه شورای شهر بندرعباس جهت تامین نقدیگی و کمک مالی هنوز روی هواست؟ پس این منابع مالی باید کجا خرج شود ؟ مگر نباید جامعه‌ای شاداب و پرتحرک و پویا داشته باشیم؟ مگر نباید این پول‌ها در عرصه ورزش و فرهنگ و… خرج شود؟ مگر تیم آذرخش در بعد اجتماعی و فرهنگی و ورزشی برای بندرعباس حرکت نمی ‌کند؟ واقعا مسؤولین استان با دید امروزی و چشم‌ باز به مسائل نگاه کنند.

وی بیان کرد: مدت سه سال است که مسؤولین استان هرمزگان شعار تاسیس صندوق حمایت از ورزش را می‌دهند. مسؤولین با کلمات بازی می‌کنند و هدفمند ما را بازی می‌دهند تا لیگ برتر به پایان برسد، تیم آذرخش تنها تیم لیگ برتری در استان هرمزگان است و باید به این تیم نگاه ویژه داشته باشند.

سرپرست آذرخش بندرعباس ابراز داشت: هرمزگان استانی با درآمد سرشار از نفت، گاز، دریا، اسکله و معادن است که کل کشور از آن بهره می‌برند.

زاهدی افزود: مسؤولین همیشه در رسانه‌ها از مرتفع کردن مشکلات حرف می‌زنند ولی در عمل، هیچ اتفاق خوبی رخ داده و هنوز چک برگشتی، مطالبات کادرفنی و بازیکنان به قوت خود باقی است و مسؤولین هر روز ما را به همدیگر پاس می‌دهند.

وی خطاب به استاندار، شهردار، نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای شهر بندرعباس تاکیدکرد: از مراجعه به ادارات و سازمان‌ها برای حل مشکلات تیم، خسته شدیم.

سرپرست آذرخش بندرعباس عنوان کرد: بخشی از دلایل عدم موفقیت و عدم حضور در مسابقات پلی‌آف، به مسؤولین استان برمی‌گردد. چون به وعده‌های خود تمام و کمال جامعه عمل نپوشاندند و همین مسئله به جنگ اعصاب، عدم تمرکز کادرفنی و بازیکنان تبدیل شد. بارها پیش آمده که مسؤولین استان، حتی جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند.

زاهدی در ادامه گفت: احکامی از سوی مالک باشگاه آذرخش بندرعباس در چند روز گذشته صادر شد و سه نفر از شخصیت‌های توانمند و سیاسی در استان به هیات امناء باشگاه اضافه شدند امید است بتوانند کاری را پیش ببرند و مشکلات مالی این تیم را حل و فصل کنند. کسی که حکم گرفت باید دغدغه هوادران و کادرفنی و بازیکنان را دنبال کند و کمک حال مالک و مدیرعامل باشگاه باشد چون از سالی که تیم آذرخش به لیگ برتر صعود کرد شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی زیادی به‌عنوان مدیرعامل و اعضای باشگاه منصوب شدند ولی هیچ توفیقی حاصل نشد و ما ماندیم این همه طلب از باشگاه آذرخش.

وی اضافه کرد: همه احزاب و گروه‌های سیاسی در استان قابل احترام هستند. از مسؤولین استان هرمزگان تقاضا دارم که به تیم آذرخش، نگاه جناحی و سیاسی نداشته باشند چون ورزش قداست و احترام دارد .

سرپرست تیم آذرخش بندرعباس تاکیدکرد: باید به ورزش استان کمک شود، در رشته فوتبال، فوتبال ساحلی و بسکتبال تیم‌هایی از استان هرمزگان در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند اما اولویت اول را تیم فوتسال بگذارند چراکه در لیگ برتر حضور دارد برند استان است.

زاهدی در پایان گفت: از مسؤولین استان و مدیریت باشگاه تقاضا داریم که از امروز به فکر تجهیز امکانات و تصمیمات خوب برای حضور پرقدرت تیم آذرخش در فصل بعد، رقابت‌های لیگ برتر باشند.

نویسنده:محسن فروغی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.