کد خبر : 130241
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 12:30
-

اصغری مقدم:نتایج ما فوق العاده بود/ به شدت کمبود بازیکن داریم

اصغری مقدم:نتایج ما فوق العاده بود/ به شدت کمبود بازیکن داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره صعود تیم فوتسال سن ایچ ساوه به مرحله پلی آف با عنوان پنجمی گفت: اول از همه باید از مجموعه سن ایچ و تمام کارمندان و پرسنلش تشکر کنم که زحمت کشیدند تا تیم ما در لیگ سرپا بماند. اگر ما در لیگ شرکت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره صعود تیم فوتسال سن ایچ ساوه به مرحله پلی آف با عنوان پنجمی گفت: اول از همه باید از مجموعه سن ایچ و تمام کارمندان و پرسنلش تشکر کنم که زحمت کشیدند تا تیم ما در لیگ سرپا بماند. اگر ما در لیگ شرکت می کنیم به خاطر زحمات این عزیزان است. همچنین مدیریت قوی آقای باقری، حمایت تماشاگران، تلاش بازیکنان و زحمات کادر فنی باعث شد تا امسال فراتر از انتظار ظاهر شویم. ۸۰ درصد تیم سن ایچ بومی بود و نزدیک به نیمی از بازیکنانش برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کردند.

وی افزود: هدف اول ما این بود که به پلی آف برسیم و هدف دوم این بود که در پلی آف به تیم های اول و دوم جدول نخوریم تا شانس خود را افزایش بدهیم. در نهایت در جدول در رده پنجم قرار گرفتیم. به شدت کمبود بازیکن داریم چون چند نفر را در طول فصل به دلایل مختلف از دست دادیم. با این حال هر شش، هفت بازیکن تیم با تمام وجود بازی می کنند. همدلی و رفاقت در تیم ما موج می زند.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ یادآور شد: در مرحله پلی آف باید با تیم خوب حفاری بازی کنیم. در مرحله گروهی هر دو بازی رفت و برگشت را مقابل حفاری شکست خوردیم. بازیکنان حفاری چند سال کنار هم بوده اند و کاملا هماهنگ هستند. البته ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکردش در تیم سن ایچ در فصل جاری راضی است؟ اظهار کرد: وقتی با دبیری به عنوان سرمربی یکبار چهارم و یکبار نایب قهرمان شدم، شاید خیلی ها فکر می کردند دیگر نتوانم به موفقیت برسم. این فصل ریسک بزرگی کردم چون نیمی از بازیکنانم برای اولین بار در لیگ بازی می کردند. در تیم دبیری بازیکنان باتجربه ای داشتیم که خیلی به ما کمک می کردند. از انتخاب تیم سن ایچ خیلی راضی هستم. در این مجموعه، رفاقت و صداقت وجود دارد و مسئولانش همه جوره پای کار هستند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.