کد خبر : 130283
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 بهمن 1397 - 12:49
دسته‌بندی نشده
-

ظریفیان : تماشاگران برای ما سنگ تمام گذاشتند/ شرمنده آن ها هستیم

ظریفیان : تماشاگران برای ما سنگ تمام گذاشتند/ شرمنده آن ها هستیم
کاپیتان تیم مقاومت قرچک بعد از پایان بازی ها در مورد شرایط این تیم در این فصل گفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی ظریفیان کاپیتان تیم مقاومت قرچک بعد از پایان بازی ها در مورد شرایط این تیم در این فصل گفت : تیم مقاومت قرچک امسال خیلی دیر تمریناتش را شروع کرد و حتی در فاصله دو هفته مانده به شروع لیگ در کش و قوس واگذاری و عدم تیمداری بود که با پیگیری های مستمر آقای داوود علیزاده مدیر عامل باشگاه، زمینه برای حضور این تیم در لیگ برتر فراهم شد؛ به این دلیل که تیم خیلی دیر بسته شده بود، تمرینات پیش فصل خوبی را نداشت و این مورد باعث شد که نتایج خوبی در شروع لیگ نگیریم. بعد از آن هم جدا شدن حمیدرضا پورجاوید و محمد گراوند از تیم ما که هر دو لژیونر شدند و مصدومیت طولانی مدت الیاس قبادی و مجتبی نصیری نیا، ضربه های جبران ناپذیری بود که به تیم ما وارد شد.
در مورد خودم هم باید بگویم که در ٢۵ بازی از مجموع ٢۶ بازی لیگ برای تیمم به میدان رفتم و تنها یک بازی به دلیل محرومیت حضور نداشتم؛ با توجه به فشردگی مسابقات و فشار زیادی که وجود داشت تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دادم.
وی اضافه کرد : از تمام هوادارانمان که انصافا در طول فصل سنگ تمام گذاشتند تشکر میکنم و از این که در برخی از بازی ها نتوانستیم نتایج دلخواه آنها را بدست آوریم از آن ها عذرخواهی میکنم؛ با تمام کمی و کاستی ها باز هم از تیم ما حمایت کردند و از آن ها تشکر میکنیم. ما شرمنده هواداران هستیم.
البته بازیکنان تیم هم با همه کمبودها و مشکلات بسیار زیادی که داشتیم کنار آمدند و هر آنچه که در توان داشتند در بازی ها گذاشتند و با دل و جان برای تیمشان جنگیدند.
ظریفیان افزود : در مورد کادرفنی هم باید بگویم آقای زرخانلی عزیز این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر رساند و الحق و الانصاف در طول این دو فصل و با توجه به بضاعت و امکانات کم این تیم، موفق عمل کرده است و به نظر من یکی از بهترین و فنی ترین مربیان فوتسال کشورمان هستند که توانستند طی این دو سال بازیکنان زیادی را از این تیم به فوتسال کشورمان معرفی کنند که گواه لیاقت های این مربی عزیز می باشد.
وی در نهایت خاطر نشان کرد:امیدوارم مسئولان شهر قرچک به فوتسال که تنها دلخوشی مردم شهر قرچک است توجه ویژه ای داشته باشند تا این تیم در سال آینده بتواند با قدرت و امکانات بیشتری در مسابقات حضور پیدا کند و برای قرچک افتخار آفرینی کرده و باعث خوشحالی این مردم که واقعا عاشق فوتسال هستند بشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

صخره ی قرچک